ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Москаленко, Т. О.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2022-12-07T13:14:34Z | |
dc.date.available | 2022-12-07T13:14:34Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Москаленко, Т. О. Методична робота із вчителями середньої школи як чинник їх стимулювання до неперервного професійного розвитку / Т. О. Москаленко // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Історико-педагогічні студії / гол. ред. Н.М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022. – Випуск 15-16 : VІІ Морозівські читання : “Педагогіка у відкритому освітньо-науковому просторі: сутність, проблеми, майбутнє”, 18-19 листопада 2022 р. – С. 101-105. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38495 | |
dc.description.abstract | Сучасна методична робота у школі з вчителями іноземної мови охоплює як цілеспрямовану роботу методиста із педагогами, так і самостійну методичну роботу вчителів у напрямі професійного саморозвитку. Висвітлено завдання, функції та напрями організації методичної роботи із вчителями середньої школи. Розглянуто рівні методичної компетентності вчителів як результату їх методичної роботи з підвищення готовності до застосування інноваційних технологій у процесі викладання іноземної мови. | uk |
dc.description.abstract | Modern methodical work in a school with foreign language teachers covers both the purposeful work of the methodologist with teachers and the independent methodical work of teachers in the direction of professional self-development. Tasks, functions and directions of organization of methodical work with teachers are highlighted. The levels of methodical competence of teachers as a result of their methodical work on increasing readiness for the use of innovative technologies in the process of teaching a foreign language are considered. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | НПУ імені М.П. Драгоманова | uk |
dc.title | Методична робота із вчителями середньої школи як чинник їх стимулювання до неперервного професійного розвитку | uk |
dc.type | Article | uk |