У статті робиться спроба проаналізувати основні методи і форми організації навчання для використання у дистанційній освіті. Схарактеризовано умови, що вплинули на появу різних форм дистанційного навчання як у середній загальноосвітній школі, так і у вищих навчальних закладах. Особлива увага авторами приділяється організації дистанційних уроків за допомогою таких месенджерів, як Skype, Viber, а також популярних в Україні дистанційних платформ навчання (Moodle, GoogleClass, GoogleMeet). У статті також робиться спроба проаналізувати структуру дистанційного уроку на компоненти і схарактеризувати їх.
The article attempts to analyze the main methods and forms of organizing training for use in distance education. The article describes the conditions that influenced the emergence of various forms of distance learning both in secondary general education schools and in higher educational institutions. The authors pay special attention to organizing remote lessons using such messengers as Skype, Viber, as well as popular distance learning platforms in Ukraine (Moodle, GoogleClass, GoogleMeet). The article also attempts to analyze the structure of the distance lesson into components and characterize them.