У статті описується структура та зміст інструментів фахової самодіагностики майбутнього вчителя ІМ – Cambridge English Teaching Framework та Рамки безперервного професійного розвитку вчителів. Автор обґрунтовує можливості використання даних документів задля створення індивідуальної траекторії професійного зростання молодого педагога з метою формування його професійної майстерності.
В статье описывается структура и содержание инструментов профессиональной самодиагностики будущего учителя ІМ – Cambridge English Teaching Framework и Рамки непрерывного профессионального развития учителей. Автор обосновывает возможности использования данных документов ради создания индивидуальной траекторії профессионального роста молодого педагога с целью формирования его профессионального мастерства.
The article describes the structure and content of the future foreign language teachers’ tools for professional self-evaluation like Cambridge English Teaching Framework and Continuous Professional Development Framework for Teachers. The author substantiates the possibilities of using these documents to create an individual trajectory of young teachers’ professional growth in order to form their professional skills.