Матеріали статті висвітлюють одну з актуальних проблем сьогодення, що пов’язання з професійною підготов-
кою майбутніх соціальних працівників. Автор наводить приклади сучасних вчених щодо оновлення технологій навчання
та пошуку нових форм і методів формування відповідних компетентностей у сучасних здобувачів вищої освіти спеці-
альності соціальна робота. У статті охарактеризовано перспективи використання таких технологій яу інфографіка,
ментальні карти та буктрейлер. З точки зору автора публікації завдяки застосуванню інфографіки здобувачі мати-
муть можливість ефективно опрацювувати навчальний матеріал. Це пов’язано з візуальним поданням інформації,
поєднанням тексту і графіки. Особливо ефективним це може бути у разі необхідності засвоєння великого об’єму
інформації. Саме інфорграфіка сприяє залученню різних органів чуття для тривалого утримання уваги здобувачів. Для
майбутніх соціальних працівників інфографіка уможливить якість практичної підготовки, наприклад, розгляд кон-
фліктів, аналіз проблемних ситуацій тощо. Технологія застосування ментальних карт у роботі з майбутніми соціаль-
ними працівниками, як вважає автор, сприятиме поліпшенню пам’яті, генерації ідей та розвитку активного творчого
мислення майбутніх фахівців соціальної сфери. Ментальні карти відображають природній спосіб мислення. Застосу-
вання ментальних карт дозволить структурувати широке коло проблем, з якими доводиться стикатися у реальному
житті соціальному працівнику. Автором відмічено ще одну технологію – буктрейлер (короткий відеоролик про певну
книгу). На практичних заняттях використання даної технології дозволить яскраво та образно розповісти здобувачам
про певне літературне джерело. Основне завдання застосування буктрейлера – заінтригувати користувача та моти-
вувати до читання. Компетентнісна функція цієї технології полягає у поширенні знань, освіти та самовдосконалення.
До того ж, як підкреслює автор статті, створювати буктрейлери буде цікаво як викладачам, так і самим майбутнім
соціальним працівникам.
The materials of the article highlight one of the current issues related to the training of future social workers. The author
gives examples of modern scientists on updating learning technologies and finding new forms and methods of forming appropriate
competencies in modern graduates of social work. The article describes the prospects of using such technologies in infographics,
mental maps and beech trailer. From the point of view of the author of the publication, thanks to the use of infographics,
applicants will be able to effectively process the training material. This is due to the visual presentation of information,
the combination of text and graphics. This can be especially effective if you need to learn a lot of information. It is infographics
that help to attract various senses for long-term attention of applicants. For future social workers, infographics will enable
the quality of practical training, such as conflict resolution, problem analysis, etc. According to the author, the technology
of using mental maps in working with future social workers will help improve memory, generate ideas and develop active creative
thinking of future social workers. Mental maps reflect the natural way of thinking. The use of mental maps will allow structuring
a wide range of problems that a social worker has to face in real life. The author noted another technology – a trailer (a
short video about a particular book). In practical classes, the use of this technology will vividly and figuratively tell applicants
about a particular literary source. The main task of using the trailer is to intrigue the user and motivate them to read. The use
of book trailer technology in the study of educational components opens up new opportunities for the promotion of books, discovering
their own directing abilities of applicants. To increase the communication impact of the trailer, this technology must
implement four basic functions: informational, communicative, aesthetic and cultural-educational. The superiority of the image
over the word will facilitate the detailed assimilation of information. The competence function of this technology is to disseminate
knowledge, education and self-improvement. In addition, as the author of the article emphasizes, it will be interesting to
create book trailers for both teachers and future social workers.