The article is devoted to the latest methods of teaching English as a foreign language, proposed by a world-class ELT expert
Nick Michelioudakis. It is noted that currently most educational texts, audio materials, lexical and grammar exercises are mostly
informative, which creates the effect of alienation from the textbook and language. However, the more personal information
we disclose to others, the stronger the connection we establish with them. In this regard, the need to intensify the search for
ways to diversify activities with tasks that contain elements of humor, affect the emotionally sensitive sphere, and are authentic
and personalized is emphasized. Emphasis is placed on how to use promotional videos, songs, comedy videos and texts in English
classes. According to Nick Michelioudakis, acceptable use of songs and videos must meet the following criteria: contain enough
verbal content (lexical and grammatical units, examples of accents), have a clear and logical presentation of the plot, music
should not be distracting, the plot as a whole should have a positive impact on the emotional and sensory sphere of the listener.
The activities in foreign language classes for the development of critical thinking and creativity during the parallel formation
of reading skills (supplementing sentences or parts of the text from the imagination, and then after watching a video, motivating
careful reading of the text by placing a hidden message, creating the ending of the text), speaking and writing skills have been
described. It is emphasized that the decisive factor in the effectiveness of learning is the student's own contribution, so the role
of the teacher is to increase the curiosity of students, through the introduction of elements of surprise and humor.
Статтю присвячено висвітленню новітніх методів навчання англійської мови як іноземної, запропонованих
грецьким експертом, провідним методистом світового рівня Ніком Мікеліоудакіс. Зазначено, що наразі більшість
навчальних текстів, аудіо-матеріалів, лексико-граматичних вправ носять переважно інформативний характер, що
створює ефект відчуження від підручника та мови. Але чим більш особисту інформацію ми розкриваємо іншим, тим
міцніший зв'язок ми з ними встановлюємо. У зв’язку з цим підкреслено необхідність інтенсифікацій пошуку способів
урізноманітнення занять такими завданнями, що містять елементи гумору, впливають на емоційно-чутливу сферу,
і є автентичними й персоналізованими. Закцентовано увагу на способах використання рекламних відео, пісень
та комедійних відео і текстів на заняттях англійської мови. На думку Мікеліоудакіса, прийнятні для використання пісні
та відео мають відповідати таким критеріям: містити достатньо мовного вербалізованого контенту (лексичних
та граматичних одиниць, прикладів акцентів), мати чіткий і логічний виклад сюжету, музика не має відволікати,
сюжет в цілому має позитивно впливати на емоційно-чуттєву сферу слухача. Презентовано види діяльності на
заняттях з іноземної мови для розвитку критичного мислення та креативності під час паралельного формування
навичок читання (доповнення речень або частин тексту з уяви, а потім після перегляду відео, мотивування уважного
читання тексту способом розміщення в ньому прихованого повідомлення, створення кінцівки тексту), говоріння
і письма (вправи «Нісенітниця», «Неправда», «Сховай слово», «Створи історію», «Додай кольору»). Підкреслено, що
вирішальним фактором в ефективності навчання є власний внесок учня, тому роль викладача полягає в тому, щоб
підвищити допитливість учнів, через внесення елементів невідповідності та гумору.