Цифрова трансформація сучасного освітнього процесу вимагає впровадження технологічного підходу в освіті, що
передбачає інструментальне управління освітнім процесом і гарантоване досягнення поставлених навчальних цілей.
Цьому сприяють основні категорії технологічного підходу: чітка визначеність послідовних кроків, які спрямовані
на досягнення запланованої мети; представлення й обґрунтування результатів із заздалегідь заданими кількісними
та якісними показниками; відтворюваність технології в інших освітніх умовах.
Забезпечення відповідного функціонування галузі освіти розглядається як одне з пріоритетних державних завдань,
шляхом застосування інформаційних технологій задля організації ефективного освітнього процесу закладів професій-
ної (професійно-технічної) освіти, який являється важливим структурним елементом забезпечення якісних освітніх
послуг. Розробка державної освітньої політики в Україні повинна передбачати той факт, що всі проблеми, пов'язані
з застосуванням та імплементацією інформаційних технологій в начальних закладах, повинні вирішуватися цілісно.
Важливість застосування інформаційних технологій сконцентрована на отримання якісно нового результату в галузі
освіти, який відповідав би стану та тенденціям світового освітнього суспільства та загальновизнаним міжнародним
та європейським стандартам у даній сфері. Імплементація новітніх інформаційних технологій для організації освіт-
нього процесу повинна реалізовуватися поетапно на основі використання організаційних, концептуальних, дидактич-
них та технологічних принципів.
Технологічний підхід в освіті передбачає інструментальне управління навчальним процесом і гарантоване досяг-
нення поставлених навчальних цілей. Цьому сприяють основні категорії технологічного підходу: чітка визначеність
послідовних кроків, які спрямовані на досягнення запланованої мети; представлення й обґрунтування результатів із
заздалегідь заданими кількісними та якісними показниками; відтворюваність технології в інших освітніх умовах.
Тому авторська технологія формування професійних компетентностей засобами інформаційно-комунікаційних
технологій (ІКТ) створює умови для підготовки кваліфікованого робітника, що відповідає сучасним вимогам ринку
праці та володіє набором якостей, які дозволяють вирішувати складні завдання в швидкозмінних умовах сучасності.
The digital transformation of the modern educational process requires the introduction of a technological approach in education,
which provides instrumental management of the educational process and guaranteed achievement of educational goals.
This is facilitated by the main categories of the technological approach: clear definition of successive steps aimed at achieving
the planned goal; presentation and substantiation of results with predetermined quantitative and qualitative indicators; reproducibility
of technology in other educational conditions.
Ensuring the proper functioning of the education sector is considered one of the priority state tasks through the use of information
technology to organize an effective educational process of vocational (technical) education, which is an important
structural element of providing quality educational services. The development of state educational policy in Ukraine should
take into account the fact that all problems related to the use and implementation of information technology in primary schools
must be addressed holistically. The importance of the use of information technology is focused on obtaining a qualitatively new
result in the field of education, which would meet the state and trends of the world educational society and generally accepted
international and European standards in this field. The implementation of the latest information technologies for the organization
of the educational process should be implemented in stages based on the use of organizational, conceptual, didactic
and technological principles.
The technological approach in education involves instrumental management of the educational process and guaranteed
achievement of educational goals. This is facilitated by the main categories of the technological approach: clear definition
of successive steps aimed at achieving the planned goal; presentation and substantiation of results with predetermined quantitative
and qualitative indicators; detachment of technology in other educational conditions.
Therefore, the author's technology of formation of professional competencies by means of information and communication
technologies (ICT) creates conditions for training a skilled worker who meets modern labor market requirements and has a set
of qualities that allow to solve complex problems in today's rapidly changing conditions.