У статті розкриваються питання, які пов’язані з проблемою формування культури безпеки професійної діяльності у майбутніх інженерів з охорони праці. Мета статі – обґрунтувати методичні підходи щодо застосування різних видів технологій формування культури безпеки професійної діяльності у майбутніх інженерів з охорони праці. Розкрито методичні підходи, які демонструють методику застосування інтерактивних педагогічних технологій (ігрових, технологій співробітництва, технологій вітагенного навчання, проєктних, кейсових, інформаційно-комунікаційних) у процесі вивчення професійно-орієнтованих дисциплін з охорони під час професійної підготовки інженерів з охорони
праці. Встановлено, що до ефективних інтерактивних педагогічних технологій формування культури безпеки професійної діяльності у майбутніх інженерів з охорони праці належать такі: ігрові (дають можливість виконувати квазіпрофесійну діяльність, сприяють спільній діяльності та колективному прийняттю рішень), технології співпраці (формують навички ділового спілкування, розвиває комунікативні якості, прилучають студентів до етичних норм комунікативної взаємодії), проектні (надають можливість студентам самостійного набуття знань при вирішенні практичних завдань, формують навички аналізу, пошуку, творчого мислення, закладають потреби в самовдосконаленні, самонавчанні, розвивають креативні здібності), кейсові (сприяють виробленню знань через аналіз конкретних
ситуацій, забезпечують високу емоційність навчального процесу та активну участь студентів, занурюють студентів у професійну діяльність), технології вітагенного навчання (актуалізують життєвий досвід особистості з безпеки життєдіяльності, формують індивідуальні форм власної поведінки у небезпечних ситуаціях), інформаційно-комунікаційні (сприяють інтенсифікації самостійної роботи студентів, підвищують пізнавальну активність та інтерес до навчання за рахунок візуалізації, доступності, відкритості та оперативності навчальної інформації).
The article reveals issues related to the problem of formation of the culture of safety of professional activity (also CSPA) in future occupational safety and health engineers. The purpose of the article is to substantiate methodological approaches to the application of different types of technologies for the formation of the culture of safety of professional activity in future occupational safety engineers. The work revealed methodical approaches, which demonstrate the methods of application of interactive
pedagogical technologies (games, cooperation, technologies of vitagenic training, project, case, information and communication technologies) in the process of teaching professionally oriented disciplnes on safety during vocational training
of occupational safety and health engineers. It is established that the effective interactive pedagogical technologies of the formation of CSPA in future occupational safety and health engineers include the following: games (enable quasi-professional
activities, promote joint activities and collective decision-making), cooperation technologies (form business communication skills, develop communication skills, attract students to ethical norms of communicative interaction), project (enable students
to independently acquire knowledge in solving practical problems, develop skills of analysis, investigation, creative thinking, set the need for self-improvement and self-study, develop creative abilities), case studies (promote knowledge through analysis
of specific situations, provide high emotionality of educational process and active participation of students, immerse students in professional activity), technologies of vitagenic training (actualize personal life experience on life safety, form individual
forms of behavior in dangerous situations), information and communication (contribute to the intensification of independentwork of students, increase cognitive activity and interest n learning through visualization, accessibility, openness and efficiency
of educational information).