Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика та результати внутрішнього моніторингу освітнього проекту створення центру вітражного мистецтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Якимович, Тетяна Дмитрівна
dc.contributor.author Копельчак, Михайло Павлович
dc.date.accessioned 2022-06-28T12:20:37Z
dc.date.available 2022-06-28T12:20:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Якимович, Т. Методика та результати внутрішнього моніторингу освітнього проекту створення центру вітражного мистецтва / Т. Якимович, М. Копельчак // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи : зб. наук. праць / [гол. ред. Ю. І. Колісник-Гуменюк]. – Київ–Львів–Бережани–Гомель, 2020. – Вип. 6. – С. 64-72. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37429
dc.description.abstract Мета статті полягає в обґрунтуванні методики та алгоритму внутрішнього моніторингу проекту. Представлено результати моніторингу освітнього проекту, який передбачив розроблення освітньої програми підготовки майбутніх вітражників. Виділено спрямовуючих дій щодо реалізації проекту: дестабілізаційний, орієнтаційний, організаційний та результативний етапи моніторингу. Здійснено складання програми, добір інструментарію для проведення моніторингу. На результативному етапі представлено якісні й кількісні зміни, напрями подальшого розвитку проекту, який відбувається за допомогою спрямованого впливу на досягнення мети освітнього проекту. Представлена комплексна кількісна оцінка якості виконання проекту. uk
dc.description.abstract The purpose of the article is to substantiate the methodology and algorithm of internal monitoring of the project. The results of the monitoring of the educational project, which envisaged the development of an educational program for the preparation of future stained-glass windows, are presented. Guided actions for the implementation of the project are highlighted: destabilization, orientation, organizational and effective stages of monitoring. The program was compiled and the tools for monitoring were selected. The qualitative and quantitative changes, directions of further development of the project are presented at the resultant stage, which takes place with the help of a directed influence on the achievement of the goal of the educational project. A comprehensive quantitative assessment of the quality of project implementation is presented. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject внутрішній моніторинг uk
dc.subject методика моніторингу uk
dc.subject алгоритм моніторингу uk
dc.subject освітній проект uk
dc.subject вітражне мистецтво uk
dc.subject internal monitoring uk
dc.subject monitoring methodology uk
dc.subject monitoring algorithm uk
dc.subject educational project uk
dc.subject stained glass art uk
dc.title Методика та результати внутрішнього моніторингу освітнього проекту створення центру вітражного мистецтва uk
dc.title.alternative Methods and results of internal monitoring of the education project of creating a stained glass artwork centre uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу