Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Доцільність використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі ЗВО

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна
dc.date.accessioned 2022-06-21T11:33:55Z
dc.date.available 2022-06-21T11:33:55Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Колісник-Гуменюк, Ю. Доцільність використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі ЗВО / Ю. Колісник-Гуменюк // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи : зб. наук. праць / [гол.ред. Ю. І. Колісник-Гуменюк]. - Київ–Львів–Бережани–Гомель–Кєльце, 2021. - Вип. 8. - С. 36-41. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37361
dc.description.abstract Оскільки, застарілі методи та засоби навчання не відповідають нинішнім вимогам сучасного заняття і не підлягають тенденціям стрімкого розвитку науково-технічного прогресу, а методологія навчання та науково-виховна робота у ЗВО полягає у переорієнтації цих видів робіт із суто лекційно-інформативної на індивідуально-диференційовану, особистісно-орієнтовану форму, потрібні нові підходи до організації самоосвіти студентів. Особливо гостро ця проблема постає при формуванні професійних умінь та навичок, оскільки для ефективнішого їх засвоєння, навчальний процес вимагає використання великої кількості наочних матеріалів, та інтерактивних засобів, які в свою чергу позитивно сприяють покращенню досягненню навчальної мети. Це спонукає викладачів до впровадження інноваційних методів навчання та використання й адаптування інформаційних технологій у навчальний процес. uk
dc.description.abstract Since outdated methods and teaching aids do not meet the current requirements of modern classes and are not subject to trends of rapid development of scientific and technological progress, and teaching methodology and research and educational work in universities is to reorient these types of work from purely lecture-informative to individual-differentiated, personal-oriented form, new approaches to the organization of students’ self-education are needed. This problem is especially acute in the formation of professional skills and abilities, because for their more effective learning, the studying process requires the use of a large number of visual materials and interactive tools, which in its turn positively contribute to improving the achievement of the educational goal. This encourages teachers to implement innovative teaching methods and the use and adaptation of information technology in the educating process. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інтерактивні методи uk
dc.subject студенти uk
dc.subject мультимедіа uk
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk
dc.subject interactive methods uk
dc.subject students uk
dc.subject multimedia uk
dc.subject informative and communicative technologies uk
dc.title Доцільність використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі ЗВО uk
dc.title.alternative Expediency of using informative and communicative technologies in the educational process of the university uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу