Оскільки, застарілі методи та засоби навчання не відповідають нинішнім вимогам сучасного заняття і не підлягають тенденціям стрімкого розвитку науково-технічного прогресу, а методологія навчання та науково-виховна робота у ЗВО полягає у переорієнтації цих видів робіт із суто лекційно-інформативної на індивідуально-диференційовану, особистісно-орієнтовану форму, потрібні нові підходи до організації самоосвіти студентів. Особливо гостро ця проблема постає при формуванні професійних умінь та навичок, оскільки для ефективнішого їх засвоєння, навчальний процес вимагає використання великої кількості наочних матеріалів, та інтерактивних засобів, які в свою чергу позитивно сприяють покращенню досягненню навчальної мети. Це спонукає викладачів до впровадження інноваційних методів навчання та використання й адаптування інформаційних технологій у навчальний процес.
Since outdated methods and teaching aids do not meet the current requirements of modern classes and are not subject to trends of rapid development of scientific and technological progress, and teaching methodology and research and educational work in universities is to reorient these types of work from purely lecture-informative to individual-differentiated, personal-oriented form, new approaches to the organization of students’ self-education are needed. This problem is especially acute in the formation of professional skills and abilities, because for their more effective learning, the studying process requires the use of a large number of visual materials and interactive tools, which in its turn positively contribute to improving the achievement of the educational goal. This encourages teachers to implement innovative teaching methods and the use and adaptation of information technology in the educating process.