Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сутність та структура професійно-педагогічної підготовки викладачів професійно-художніх дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна
dc.date.accessioned 2022-06-20T11:07:27Z
dc.date.available 2022-06-20T11:07:27Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Колісник-Гуменюк, Ю. І. Сутність та структура професійно-педагогічної підготовки викладачів професійно-художніх дисциплін / Ю. І. Колісник-Гуменюк // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи: зб. наук. праць / упорядник Ю. І. Колісник-Гуменюк. - Київ–Львів–Бережани–Гомель, 2019. - Вип. 5. – С. 42-50. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37333
dc.description.abstract Сутність підготовки фахівця полягає у формуванні у нього системи знань і умінь, якостей особистості, необхідних для виконання різних функцій професійної діяльності. Професійна підготовка у ВНЗ здійснюється за різноманітними організаційними формами, моделями, системами і програмами, основна мета яких формування позитивної мотивації навчальної діяльності, мотивації пізнання, що є основою професійного саморозвитку майбутнього фахівця. Процес професійного розвитку та саморозвитку майбутнього викладача професійно-художніх дисциплін відбувається в умовах навчальної діяльності, регламентується системою вимог з боку викладачів, навчальних програм, специфіки предмета професійної діяльності. В нашій статті ми розглянемо даний процес, який потребує підвищення суб‘єктного компоненту особистості майбутнього фахівця у процесі його професійного саморозвитку. uk
dc.description.abstract The essence of training a specialist lies in the formation of a system of knowledge and skills, personality traits necessary for the performance of various functions of professional activity. Vocational training in universities is carried out in various organizational forms, models, systems and programs, the main purpose of which is the formation of positive motivation of educational activity, the motivation of cognition, which is the basis of professional self-development of the future specialist. The process of professional development and self-development of the future teacher of professional and artistic disciplines takes place in the conditions of educational activity, is regulated by the system of requirements on the part of teachers, educational programs, specifics of the subject of professional activity. In our article, we will look at this process, which requires the enhancement of the subjective personality component of the future specialist in the process of his professional self-development. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject фахівець uk
dc.subject структура uk
dc.subject саморозвиток uk
dc.subject митець uk
dc.subject викладач uk
dc.subject професійно-художні дисципліни uk
dc.subject specialist uk
dc.subject structure uk
dc.subject self-development uk
dc.subject artist uk
dc.subject teacher uk
dc.subject professional and artistic disciplines uk
dc.title Сутність та структура професійно-педагогічної підготовки викладачів професійно-художніх дисциплін uk
dc.title.alternative The essence and structure of professional and pedagogical training of teachers of professional and artistic disciplines uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу