Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Принцип продуктивно орієнтованого навчання в підготовці магістрів музичного мистецтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бодрова, Тетяна Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-05-31T08:50:09Z
dc.date.available 2022-05-31T08:50:09Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Бодрова, Т. О. Принцип продуктивно орієнтованого навчання в підготовці магістрів музичного мистецтва / Т. О. Бодрова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. праць / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України. – Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2014. – Вип. 40. – С. 156-161. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37137
dc.description.abstract У статті висвітлено особливості реалізації ідеї продуктивного навчання в системі ступеневої музично-педагогічної освіти, розглянуто підготовку магістрів музичного мистецтва як цілісно-інтегрованого явища, виявлено його компонентну структуру. Автором визначено наукові підходи та педагогічні умови, за яких набуває ефективності організаційно-методична система підготовки майбутніх викладачів музичних дисциплін з дотриманням принципу продуктивно орієнтованого навчання. uk
dc.description.abstract В статье освещены особенности реализации идеи продуктивного обучения в системе многоуровневого музыкально-педагогического образования, рассмотрена подготовка магистров музыкального искусства как целостно-интегрированное явление, выявлена его компонентная структура. Автором определены научные подходы и педагогические условия, которые обеспечивают еффективность организационно-методической системы подготовки будущих преподавателей музыкальных дисциплин при соблюдении принципа продуктивно ориентированного обучения. uk
dc.description.abstract The article highlights the features of the realisation of the productive learning system grade musical-pedagogical education, the training of masters of musical art as all-integrated phenomenon, discovered it-based structure.With the purpose of theoretical justification of the principle productively focused training in the implementation of tasks of the practical training of students to work on a speciality offered a variety of scientific approaches, that caused external and internal factors, systematic activity, resource and recreational-personologi factors. In the article it is the role of assistance practices as the leading type of educational and professional activity, which completes a cycle of disciplines prescribed by the curriculum of pedagogic University musical direction of training in the field of knowledge «art». Author of pedagogical conditions under which acquires the effectiveness of organizational-methodical system of training future teachers of musical disciplines for the observance of the principle of productive oriented training. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher ТОВ фірма «Планер» uk
dc.subject музично-педагогічна освіта uk
dc.subject підготовка магістрів музичного мистецтва uk
dc.subject продуктивно орієнтоване навчання uk
dc.subject принцип продуктивно орієнтованого навчання uk
dc.subject педагогічна практика uk
dc.subject музыкально-педагогическое образование uk
dc.subject подготовка магистров музыкального искусства uk
dc.subject продуктивно ориентированное обучение uk
dc.subject принцип продуктивно ориентированного обучения uk
dc.subject педагогическая практика uk
dc.subject мusical-pedagogical education uk
dc.subject masters of musical art uk
dc.subject productively focused training uk
dc.subject the principle of productive oriented training uk
dc.subject pedagogical practice uk
dc.title Принцип продуктивно орієнтованого навчання в підготовці магістрів музичного мистецтва uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу