Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості порушень опорної здатності нижніх кінцівок у дітей

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марчук, В. С.
dc.date.accessioned 2022-04-16T11:02:13Z
dc.date.available 2022-04-16T11:02:13Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Марчук, В. С. Особливості порушень опорної здатності нижніх кінцівок у дітей / В. С. Марчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 84 (т. 1). – С. 109-114. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.84.1.24. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36820
dc.description.abstract У дітей, які мають різні функціональні порушення опорно-рухового апарату, порушення опорно-ресорних власти- востей стопи найпоширеніше. Для дитини зберігання ортоградної пози та пересування у вигляді ходьби повною мірою залежать від опорної здатності нижніх кінцівок. Проблемі порушень у нижніх кінцівках було присвячено багато наукових досліджень в області медицини. Натепер немає єдиної класифікації опорної здатності ніг дітей дошкільного віку, а також її відхилень. Це обмежує можливо- сті й ефективність проведення корекційно-профілактичних заходів. Вплив гравітації на опорно-руховий апарат дити- ни та вплив на слабку ланку в кінематичному ланцюгу (якими є нижні кінцівки) сприяє появі порушень, що виявляються в моторній недостатності. Це провокує затримку рухового розвитку, що спричиняє труднощі в соціально-побутовій адаптації. Зазначене свідчить про актуальність і першочерговість педагогічних заходів у процесі вирішення завдань адаптивного фізичного виховання. Метою дослідження було визначення характерних рис порушень у нижніх кінцівках у дітей, що впливають на зни- ження їхньої опорної здатності. На основі аналізу літературних джерел і особистого досвіду було виявлено таке: проблематика формування опор- ної здібності в дітей розкрито не досить широко в наукових дослідженнях, особливо в педагогіці; характерні ознаки порушень нижніх кінцівок у дітей такі: ступінь рухливості у суглобі, стан м’язового тонусу, зміщення серединної осі частини нижньої кінцівки, статичної та статодинамічної рівноваги; причиною, що зумовлює зниження опорної здат- ності, є будь-які відхилення (анатомічні, фізіологічні, нейрогенні, біомеханічні) у розвитку та формуванні суглобів ніг. У перспективі є визначення оптимального шляху корекції опорної здатності в дітей за допомогою засобів фізично- го виховання, що базується на ролі взаємо впливових причин. uk
dc.description.abstract Among children with various functional disorders of the musculoskeletal system, disorders of the musculoskeletal properties of the foot is one of the main. For the child, the preservation of orthograde posture and its movement in the form of walking, which depends entirely on the supporting capacity of the lower extremities. Many scientific studies in the medical field have been devoted to the problem of disorders in the lower extremities. Currently, there is no single classification of the supporting capacity of the legs of preschool children, as well as its deviations. This limits the possibilities and effectiveness of corrective and preventive measures. The influence of gravity on the musculoskeletal system of the child and the impact on the weak link in the kinematic chain (which are the lower extremities), contributes to the emergence of disorders manifested in motor insufficiency. It provokes a delay in motor development, as well as other areas of the child, which leads to difficulties in social adaptation, and indicates the relevance and priority of pedagogical activities in the process of solving problems of adaptive physical education. The aim of the study was to determine the characteristics of disorders in the lower extremities of children, affecting the reduction of their carrying capacity. Based on the analysis of literature sources and personal experience, it was revealed: the disclosure of the issue of the formation of support capacity in children is not widely disclosed in research, especially in pedagogy; characteristic features of various disorders of the lower extremities in children are: the degree of mobility in the joint, the state of muscle tone, the displacement of the middle axis of the lower extremity, static and static-dynamic balance; the basis that causes a decrease in support capacity is any deviation (anatomical, physiological, neurogenic, biomechanical) in the development and formation of the joints of the legs. In the future there is a determination of the optimal way to correct the supporting capacity of children with the help of physical education, based on the role of mutually influential causes. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject діти uk
dc.subject опорна здатність uk
dc.subject нижні кінцівки uk
dc.subject стопа uk
dc.subject ходьба uk
dc.subject порушення опорно-рухового апарату uk
dc.subject children uk
dc.subject support ability uk
dc.subject lower extremities uk
dc.subject foot uk
dc.subject walking uk
dc.subject musculoskeletal disorders uk
dc.title Особливості порушень опорної здатності нижніх кінцівок у дітей uk
dc.title.alternative Features of disturbance of lower limbs ability in children uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу