Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування інноваційного освітнього середовища при вивченні іноземної мови (на прикладі студентів немовних спеціальностей)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Крюкова, Ю. Д.
dc.date.accessioned 2022-04-12T10:03:40Z
dc.date.available 2022-04-12T10:03:40Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Крюкова, Ю. Д. Формування інноваційного освітнього середовища при вивченні іноземної мови (на прикладі студентів немовних спеціальностей) / Ю. Д. Крюкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 84 (т. 1). – С. 88-93. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.84.1.20. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36815
dc.description.abstract Актуальність розвідки зумовлена реаліями сьогодення, у контексті яких глобальні трансформаційні процеси екстраполюються на всі суспільні виміри. Закцентовано увагу на тому, що зміни в галузі освіти стали важливим імпульсом для ініціювання процесу перегляду роботи закладів вищої освіти за усталеними (традиційними) принци- пами. Наголошено, що сучасна освітня парадигма диктує свої вимоги, отже, передбачає постановку нових цілей для інтенсифікації та модернізації навчального процесу. Пріоритетною постає орієнтація на новітні підходи та методи. Аргументовано суспільний інтерес та запит щодо підготовки конкурентоспроможних, високопрофесійних фахівців із сформованим діапазоном компетентностей, розвинутим спектром твердих (hard) та м’яких (soft skills) навичок і високим рівнем іншомовних комунікативних умінь. Сфокусовано увагу на важливості створення інноваційного середо- вища на заняттях з іноземної мови зі студентами немовних спеціальностей. Закцентовано на закономірності переорі- єнтації діяльності професорсько-викладацького складу шляхом підвищення їхнього професійного рівня й адаптивності до сучасних умов праці, що є рушійним чинником у забезпеченні ефективного та прогресивного навчання. Проаналізо- вано особливості розвитку теперішнього покоління студентів, а також визначено кращі варіанти кодування інфор- мації та підбору відповідного каналу для її передачі та засвоєння. У статті пояснено першочерговість прикладного характеру й інтеграції набутих знань з англійської мови у професійній підготовці майбутніх спеціалістів. Висвітлено необхідність залучення інформаційно-комунікативних технологій, урахування міждисциплінарного підходу, розвиток медіаграмотності, генерування нових навичок у роботі в онлайн та дистанційному форматах. uk
dc.description.abstract Article’s relevance is determined by the today’s global realities and the comprehensive transformational processes that have influenced all the public dimensions. The emphasis is laid upon the fact that changes taking place in the educational sphere launched the modifications process and re-evaluation of the work organization in the higher education institutions in the context of traditional approaches. In research, it can be clearly seen that modern educational paradigm indicates its own ways of development and presupposes new goals setting to intensify and upgrade the learning process. It is agreed that the main priority should be placed upon the methods and techniques. The article stressed upon the public interest and query in highly skilled, competitive specialists who possess a wide range of competences and well-elaborated hard and soft skills and professional level of foreign language mastering. It is important to emphasize on the significance innovative learning environment forming at English classes with non-language specialties students. It is spoken in details about the necessity of teaching stuff reorientation by means of skills development, advanced training and cultivating the adaptability to modern world conditions, which are the crucial factor in the effective and progressive learning process provision. In the given paper, the peculiarities of modern generation Z students are reviewed and the best ways of information coding, learning and transition are described. It is explained in details about the applied character and integration of obtained knowledge in the professional-oriented learning. It is evaluated the validity and relevance of the information and communicative technologies implementation, interdisciplinary approach utilizing, media literacy development, skills gaining in on and off-line modes. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject тверді/м’які навички uk
dc.subject інформаційно-комунікативні технології uk
dc.subject традиційні освітні методи uk
dc.subject англійська мова uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject інтернет uk
dc.subject інноваційне освітнє середовище uk
dc.subject заклад вищої освіти uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject професійна освіта uk
dc.subject hard/soft skills uk
dc.subject traditional educational methods uk
dc.subject English uk
dc.subject distant learning uk
dc.subject Internet uk
dc.subject innovative educational environment uk
dc.subject higher education institution uk
dc.subject motivation uk
dc.subject profession-oriented English study uk
dc.title Формування інноваційного освітнього середовища при вивченні іноземної мови (на прикладі студентів немовних спеціальностей) uk
dc.title.alternative Innovative learning environment in foreign language mastering (in terms of non-language specialties students) uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу