Актуальність розвідки зумовлена реаліями сьогодення, у контексті яких глобальні трансформаційні процеси
екстраполюються на всі суспільні виміри. Закцентовано увагу на тому, що зміни в галузі освіти стали важливим
імпульсом для ініціювання процесу перегляду роботи закладів вищої освіти за усталеними (традиційними) принци-
пами. Наголошено, що сучасна освітня парадигма диктує свої вимоги, отже, передбачає постановку нових цілей для
інтенсифікації та модернізації навчального процесу. Пріоритетною постає орієнтація на новітні підходи та методи.
Аргументовано суспільний інтерес та запит щодо підготовки конкурентоспроможних, високопрофесійних фахівців
із сформованим діапазоном компетентностей, розвинутим спектром твердих (hard) та м’яких (soft skills) навичок
і високим рівнем іншомовних комунікативних умінь. Сфокусовано увагу на важливості створення інноваційного середо-
вища на заняттях з іноземної мови зі студентами немовних спеціальностей. Закцентовано на закономірності переорі-
єнтації діяльності професорсько-викладацького складу шляхом підвищення їхнього професійного рівня й адаптивності
до сучасних умов праці, що є рушійним чинником у забезпеченні ефективного та прогресивного навчання. Проаналізо-
вано особливості розвитку теперішнього покоління студентів, а також визначено кращі варіанти кодування інфор-
мації та підбору відповідного каналу для її передачі та засвоєння. У статті пояснено першочерговість прикладного
характеру й інтеграції набутих знань з англійської мови у професійній підготовці майбутніх спеціалістів. Висвітлено
необхідність залучення інформаційно-комунікативних технологій, урахування міждисциплінарного підходу, розвиток
медіаграмотності, генерування нових навичок у роботі в онлайн та дистанційному форматах.
Article’s relevance is determined by the today’s global realities and the comprehensive transformational processes that
have influenced all the public dimensions. The emphasis is laid upon the fact that changes taking place in the educational
sphere launched the modifications process and re-evaluation of the work organization in the higher education institutions in
the context of traditional approaches. In research, it can be clearly seen that modern educational paradigm indicates its own
ways of development and presupposes new goals setting to intensify and upgrade the learning process. It is agreed that the main
priority should be placed upon the methods and techniques. The article stressed upon the public interest and query in highly
skilled, competitive specialists who possess a wide range of competences and well-elaborated hard and soft skills and professional
level of foreign language mastering. It is important to emphasize on the significance innovative learning environment
forming at English classes with non-language specialties students. It is spoken in details about the necessity of teaching stuff
reorientation by means of skills development, advanced training and cultivating the adaptability to modern world conditions, which are the crucial factor in the effective and progressive learning process provision. In the given paper, the peculiarities
of modern generation Z students are reviewed and the best ways of information coding, learning and transition are described. It
is explained in details about the applied character and integration of obtained knowledge in the professional-oriented learning.
It is evaluated the validity and relevance of the information and communicative technologies implementation, interdisciplinary
approach utilizing, media literacy development, skills gaining in on and off-line modes.