Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вихор, В. Г.
dc.date.accessioned 2022-04-12T08:28:00Z
dc.date.available 2022-04-12T08:28:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Вихор, В. Г. Особливості застосування дистанційних технологій навчання / В. Г. Вихор // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 84 (т. 1). – С. 27-31. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.84.1.06. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36800
dc.description.abstract У статті досліджується стан сучасної освітньої системи на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій під час дистанційного навчання здобувачів вищої освіти. Акцентується увага на індивідуалізації навчання, варіативній спрямованості педагогічного процесу, на створенні умов для реалізації індивідуальних освітніх траєкто- рій здобувачів освіти і на розмаїтості організаційних форм занять, що більш гостро окреслює питання зміни матері- ально-технічних умов, інформаційно-предметного середовища, соціокультурного простору вищої школи. Дослідження в галузі освітніх технологій зауважують на тому, що в основі онлайн-навчання лежить ретельно спроєктований та спланований освітній процес, який підтримується методично обґрунтованою та цілеспрямованою послідовністю навчально-методичних і контрольно-вимірювальних матеріалів, які забезпечують досягнення резуль- татів навчання у форматі електронного подання інформації. Ключовим у цьому визначенні є педагогічний дизайн як інструмент проєктування онлайн-курсу, що відсутній у більшості випадків у разі різкого переходу на “дистанцію”. З огляду на процес розвитку і саморозвитку soft skills ключовим складником цих процесів є наявність індивідуальної траєкторії професійного становлення або індивідуального плану розвитку. Зауважено на тому, що саме необхідно враховувати під час проєктування курсу з альтернативними варіантами реалізації онлайн-навчання. Наголошено, що наразі значна увага приділяється методам інтерактивного навчання з застосуванням комп’ютер- них програм, що реалізують дистанційний підхід до навчання. Зазначено, що сучасні методи навчання потребують відповідних засобів їх реалізації, саме тому обов’язковим складником освітнього дистанційного середовища є сучасні інтерактивні засоби навчання. Використання їх у процесі навчання дозволяє значно підвищити рівень взаємодії між викладачем і здобувачами освіти. uk
dc.description.abstract The article examines the state of the modern educational system based on the use of information and communication technologies in distance learning of education seekers. Attention is focused on the individualization of teaching, the variable orientation of the pedagogical process, the creation of conditions for the implementation of individual educational trajectories of applicants for education and on a variety of organizational forms of classes, which more sharply determines the issues of changing the material and technical conditions, information and subject environment, socio-cultural space of higher education. Research in educational technology focuses on the fact that online learning is based on a carefully designed and planned educational process, supported by a methodologically grounded and purposeful sequence of educational, methodological and control and measuring materials that ensure the achievement of learning outcomes in the format of electronic presentation of information. The key in this definition is pedagogical design as a tool for designing an online course, which is absent in most cases with a sharp transition to the “distance”. In the article, considering the process of development and self-development of soft skills, the key component of these processes is the presence of an individual trajectory of professional development or an individual development plan. Attention is drawn to what must be considered when designing a course with alternative options for implementing online learning. It is noted that today, much attention is paid to methods of interactive learning using computer programs that implement a distance learning approach. It is noted that modern teaching methods need appropriate means of their implementation, therefore, modern interactive teaching aids are an obligatory component of the educational distance environment. Using it in the learning process can significantly increase the level of interaction between the teacher and applicants for education. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject інтерактивні технології uk
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject soft skills uk
dc.subject interactive technologies uk
dc.subject information and communication technologies uk
dc.subject distance learning uk
dc.subject soft skills uk
dc.title Особливості застосування дистанційних технологій навчання uk
dc.title.alternative Features of application of distance learning technologies uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу