Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Впровадження медіаосвітніх технологій в освітній процес із дисциплін фізико-математичного циклу в закладах вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бєльчев, П. В.
dc.contributor.author Бурцева, О. Г.
dc.date.accessioned 2022-04-12T08:26:19Z
dc.date.available 2022-04-12T08:26:19Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бєльчев, П. В. Впровадження медіаосвітніх технологій в освітній процес із дисциплін фізико-математичного циклу в закладах вищої освіти / П. В. Бєльчев, О. Г. Бурцева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 84 (т. 1). – С. 23-26. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.84.1.05. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36799
dc.description.abstract Сучасна ситуація в освіті диктує нові вимоги до підготовки студентів вищих навчальних закладів, які полягають в тому, що набуття тільки спеціальних знань не досить для того, щоб бути конкурентоспроможним випускником; необхідно розвивати такі здібності особистості, які найбільшою мірою розкривають її індивідуальність і творчий потенціал. Головною метою вищої професійної освіти стає підготовка компетентного, кваліфікованого випускника, який здатен не тільки застосовувати на практиці знання, вміння і навички, а й приймати оригінальні та нестандарт- ні рішення в ситуаціях, що виникають у професійній діяльності. Креативність майбутніх бакалаврів педагогічної освіти розвивається сама собою під час оволодіння спеціальними дисциплінами і дисциплінами спеціалізації. Однак, розвиваючи лише професійні навички і вміння, можна підготувати грамотного, а не креативного випускника. Процес розвитку креативності майбутніх бакалаврів педагогічної освіти вимагає наукового обґрунтування та методичного забезпечення через недостатню вивченість теоретичної і практичної значущості. Ось чому впровадження медіа- освітніх технологій в освітній процес із дисциплін фізико-математичного циклу вищого навчального закладу сьогодні затребуване як ніколи в освітній діяльності університетів. Це передбачає зовсім інший підхід педагога до передачі знань. Педагог, використовуючи електронні освітні ресурси нового покоління, технологічні прийоми медіаосвіти, змо- же вибудувати урок, заняття в активному, інтерактивному режимі. При цьому форма навчального заняття істотно змінюється. У зв’язку з цим особливої актуальності набуває проблема формування в учителів сучасної системи мето- дичних теоретичних знань і вмінь, готовності до їх ефективного застосування в процесі педагогічної діяльності, подолання тих складнощів, які виникають під час практичного використання цих знань у професійній сфері. uk
dc.description.abstract The current situation in education dictates new requirements for the preparation of higher education students, which are that the acquisition of special knowledge is not enough to be a competitive graduate, it is necessary to develop the abilities of the individual that best reveals his individuality and creativity. The main goal of higher professional education is to prepare a competent, qualified graduate who is able not only to apply in practice the knowledge, skills and abilities, but also to make original and non-standard decisions in situations that arise in professional activities. Creativity of future bachelors of pedagogical education develops by itself when mastering special disciplines and disciplines of specialization. However, by developing only professional skills and abilities, it is possible to prepare a literate, not a creative graduate. The process of developing the creativity of future bachelors of pedagogical education requires scientific substantiation and methodological support due to insufficient study, theoretical and practical significance. That is why the introduction of media educational technologies in the educational process in the disciplines of the physical and mathematical cycle of higher education today is more in demand than ever in the educational activities of universities. This implies a completely different approach of the teacher to the transfer of knowledge. The teacher, using the new generation of electronic educational resources, technological methods of media education, will be able to build a lesson, lessons in an active, interactive mode. At the same time, the form of training changes significantly. In this regard, the problem of forming in teachers not only a modern system of methodological theoretical knowledge and skills, but also the readiness to apply them effectively in teaching, overcoming the difficulties that arise in the practical use of this knowledge in the professional sphere. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject медіаосвіта uk
dc.subject медіаосвітні технології uk
dc.subject підготовка майбутніх бакалаврів педагогічної освіти uk
dc.subject процес підготовки учителів математики uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject навчальна інфографіка uk
dc.subject медіазасіб uk
dc.subject онлайн-сервіси uk
dc.subject media education uk
dc.subject media educational technologies uk
dc.subject training of future bachelors of pedagogical education uk
dc.subject process of training mathematics teachers uk
dc.subject educational process uk
dc.subject educational infographics uk
dc.subject media uk
dc.subject online-services uk
dc.title Впровадження медіаосвітніх технологій в освітній процес із дисциплін фізико-математичного циклу в закладах вищої освіти uk
dc.title.alternative Introduction of media educational technologies in the educational process in the disciplines of physical and mathematical cycle of higher educational institution uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу