Сучасна ситуація в освіті диктує нові вимоги до підготовки студентів вищих навчальних закладів, які полягають
в тому, що набуття тільки спеціальних знань не досить для того, щоб бути конкурентоспроможним випускником;
необхідно розвивати такі здібності особистості, які найбільшою мірою розкривають її індивідуальність і творчий
потенціал. Головною метою вищої професійної освіти стає підготовка компетентного, кваліфікованого випускника,
який здатен не тільки застосовувати на практиці знання, вміння і навички, а й приймати оригінальні та нестандарт-
ні рішення в ситуаціях, що виникають у професійній діяльності. Креативність майбутніх бакалаврів педагогічної
освіти розвивається сама собою під час оволодіння спеціальними дисциплінами і дисциплінами спеціалізації. Однак,
розвиваючи лише професійні навички і вміння, можна підготувати грамотного, а не креативного випускника. Процес
розвитку креативності майбутніх бакалаврів педагогічної освіти вимагає наукового обґрунтування та методичного
забезпечення через недостатню вивченість теоретичної і практичної значущості. Ось чому впровадження медіа-
освітніх технологій в освітній процес із дисциплін фізико-математичного циклу вищого навчального закладу сьогодні
затребуване як ніколи в освітній діяльності університетів. Це передбачає зовсім інший підхід педагога до передачі
знань. Педагог, використовуючи електронні освітні ресурси нового покоління, технологічні прийоми медіаосвіти, змо-
же вибудувати урок, заняття в активному, інтерактивному режимі. При цьому форма навчального заняття істотно
змінюється. У зв’язку з цим особливої актуальності набуває проблема формування в учителів сучасної системи мето-
дичних теоретичних знань і вмінь, готовності до їх ефективного застосування в процесі педагогічної діяльності,
подолання тих складнощів, які виникають під час практичного використання цих знань у професійній сфері.
The current situation in education dictates new requirements for the preparation of higher education students, which are
that the acquisition of special knowledge is not enough to be a competitive graduate, it is necessary to develop the abilities
of the individual that best reveals his individuality and creativity. The main goal of higher professional education is to prepare
a competent, qualified graduate who is able not only to apply in practice the knowledge, skills and abilities, but also to make
original and non-standard decisions in situations that arise in professional activities. Creativity of future bachelors of pedagogical
education develops by itself when mastering special disciplines and disciplines of specialization. However, by developing
only professional skills and abilities, it is possible to prepare a literate, not a creative graduate. The process of developing
the creativity of future bachelors of pedagogical education requires scientific substantiation and methodological support due
to insufficient study, theoretical and practical significance. That is why the introduction of media educational technologies in
the educational process in the disciplines of the physical and mathematical cycle of higher education today is more in demand
than ever in the educational activities of universities. This implies a completely different approach of the teacher to the transfer
of knowledge. The teacher, using the new generation of electronic educational resources, technological methods of media education,
will be able to build a lesson, lessons in an active, interactive mode. At the same time, the form of training changes significantly.
In this regard, the problem of forming in teachers not only a modern system of methodological theoretical knowledge
and skills, but also the readiness to apply them effectively in teaching, overcoming the difficulties that arise in the practical use
of this knowledge in the professional sphere.