Представлено результати аналізу психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження, визначено психолого-педагогічні умови використання елементів ІКТ у процесі навчання фізики в учнів 7-9 класів. Проведено детальний аналіз вітчизняних і зарубіжних інформаційних засобів навчання з точки зору можливостей використання елементів ІКТ у навчальному процесі з фізики для учнів 7-9 класів. Визначено напрямки організації навчання з фізики з використанням ІКТ та основні критерії оцінювання ефективності дослідницьких завдань: мотиваційний, практичний, інтерактивний, пізнавальної самостійності, науково-дослідний. Розроблено методичні рекомендації щодо написання науководослідницьких робіт та методичні рекомендації щодо написання контрольних робіт для розвитку дослідницьких здібностей учнів з фізики.
Представлены результаты анализа психолого-педагогической литературы по проблеме исследования, определены психологическипедагогические условия использования элементов ИКТ в процессе обучения физике у учащихся 7-9 классов. Проведен детальный анализ отечественных и зарубежных информационных средств обучения с точки зрения возможностей использования элементов ИКТ в учебном процессе по физике для учащихся 7-9 классов. Определены направления организации обучения по физике с использованием ИКТ и основные критерии оценки эффективности исследовательских задач: мотивационный, практический, интерактивный, познавательной самостоятельности, научно-исследовательский. Разработаны методические рекомендации по научноисследовательских работ и методические рекомендации по написанию контрольных работ для развития исследовательских способностей учащихся по физике.
The results of analysis of the psychological and educational literature on the study , defined psychological and pedagogical conditions of use elements of ICT in teaching physics to students 7-9 years. The detailed analysis of domestic and foreign information media education 's ability to use the elements of ICT in the learning process in physics for students 7-9 years. The directions of teaching physics using ICT and the main criteria for evaluating the effectiveness of research objectives: motivational, practical, interactive, cognitive independence, scientific research. Developed guidelines for writing research papers and guidelines on writing tests for the development of research capabilities of students in physics.