Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток дослідницьких здібностей учнів 7-9 класів у процесі навчання фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хован, Ірина Вікторівна
dc.date.accessioned 2022-02-14T13:55:26Z
dc.date.available 2022-02-14T13:55:26Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Хован, Ірина Вікторівна. Розвиток дослідницьких здібностей учнів 7-9 класів у процесі навчання фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій : авторефертат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 -теорія та методика навчання (фізика) / Хован Ірина Вікторівна ; [наук. керівник Довгий Станіслав Олексійович] ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 18 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36408
dc.description.abstract Представлено результати аналізу психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження, визначено психолого-педагогічні умови використання елементів ІКТ у процесі навчання фізики в учнів 7-9 класів. Проведено детальний аналіз вітчизняних і зарубіжних інформаційних засобів навчання з точки зору можливостей використання елементів ІКТ у навчальному процесі з фізики для учнів 7-9 класів. Визначено напрямки організації навчання з фізики з використанням ІКТ та основні критерії оцінювання ефективності дослідницьких завдань: мотиваційний, практичний, інтерактивний, пізнавальної самостійності, науково-дослідний. Розроблено методичні рекомендації щодо написання науководослідницьких робіт та методичні рекомендації щодо написання контрольних робіт для розвитку дослідницьких здібностей учнів з фізики. ua
dc.description.abstract Представлены результаты анализа психолого-педагогической литературы по проблеме исследования, определены психологическипедагогические условия использования элементов ИКТ в процессе обучения физике у учащихся 7-9 классов. Проведен детальный анализ отечественных и зарубежных информационных средств обучения с точки зрения возможностей использования элементов ИКТ в учебном процессе по физике для учащихся 7-9 классов. Определены направления организации обучения по физике с использованием ИКТ и основные критерии оценки эффективности исследовательских задач: мотивационный, практический, интерактивный, познавательной самостоятельности, научно-исследовательский. Разработаны методические рекомендации по научноисследовательских работ и методические рекомендации по написанию контрольных работ для развития исследовательских способностей учащихся по физике. ua
dc.description.abstract The results of analysis of the psychological and educational literature on the study , defined psychological and pedagogical conditions of use elements of ICT in teaching physics to students 7-9 years. The detailed analysis of domestic and foreign information media education 's ability to use the elements of ICT in the learning process in physics for students 7-9 years. The directions of teaching physics using ICT and the main criteria for evaluating the effectiveness of research objectives: motivational, practical, interactive, cognitive independence, scientific research. Developed guidelines for writing research papers and guidelines on writing tests for the development of research capabilities of students in physics. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.subject інформаційно-комунікаційне навчання ua
dc.subject елементи інформаційних технологій ua
dc.subject дослідницькі здібності ua
dc.subject організація навчання ua
dc.subject критерії оцінювання ua
dc.subject ефективність дослідницьких завдань ua
dc.subject информационно-коммуникационное обучения ua
dc.subject элементы информационных технологий ua
dc.subject исследовательские способности ua
dc.subject организация обучения ua
dc.subject критерии оценки ua
dc.subject эффективность исследовательских задач ua
dc.subject Information and communication training ua
dc.subject elements of information technology ua
dc.subject research skills ua
dc.subject training ua
dc.subject evaluation criteria ua
dc.subject effectiveness research tasks ua
dc.title Розвиток дослідницьких здібностей учнів 7-9 класів у процесі навчання фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій ua
dc.title.alternative Развитие исследовательских способностей учащихся 7-9 классов в процессе обучения физики с использованием информацнонно-коммуннкацнонных технологий ua
dc.title.alternative The development of research capabilities of students 7-9 years in teaching physics using ICT ua
dc.type Abstract ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу