Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Структурні компоненти сформованості здоров’язберігаючих - компетентностей під час впровадження олімпійських цінностей в освітній процес учнів початкової школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кострікова, К. Є.
dc.date.accessioned 2021-11-22T12:38:01Z
dc.date.available 2021-11-22T12:38:01Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кострікова К. Є. Структурні компоненти сформованості здоров’язберігаючих - компетентностей під час впровадження олімпійських цінностей в освітній процес учнів початкової школи / К. Є. Кострікова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. - Вип. 3К (131). - С. 194-199. - DOI http://doi.org/10.31392/NPU-nc.series 15.2021.3К(131).48 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35481
dc.description.abstract У статті здійснено теоретичний аналіз формування здоров’язбережувальних навичок в освітньому процесі молодших школярів. Автор класифікувала освітні компетентності, визначила психолого-педагогічні принципи їх формування. Емпірично отримано результати анкетування вчителів та батьків (n = 120), під час якого визначено, наскільки добре досліджувані зрозуміли важливість та актуальність формування освітніх компетентностей у початковій школі. Для вивчення організації педагогічного процесу в закладах середньої освіти було проаналізовано педагогічні документи. Отримані дані використовувались для розробки індексів та критеріїв сформованих компетентностей, а також сприяли визначенню структурних компонентів формування освітніх та здоров’язберігаючих компетентностей під час інтеграції олімпійських принципів у освітній процес учнів початкової школи. Запропоновані структурні компоненти формування освітніх компетентностей під час інтеграції олімпійських принципів у освітній процес учнів початкової школи створює можливості щодо розуміння структури освітньої діяльності які застосовуються під час організації освітнього процесу в початкових класах. ua
dc.description.abstract This article gives a theoretical analysis of the formation of health saving skills in the educational process of elementary school students. The authors have classified educational competencies, defined psychological and pedagogical principles of their formation. Empirically obtained the results of a questionnaire survey of teachers and parents (n = 120), during which it was determined how well the subjects understood the importance and relevance of the formation of educational competencies in the junior school. Pedagogical documents were analyzed to study the organization of the pedagogical process in schools. The obtained data were used to develop indices and criteria of formed competencies and contributed to the definition of structural components of formation of educational and health-saving competencies when integrating Olympic principles in the educational process of elementary school students. The proposed structural components of the formation of educational and health-saving competencies during the integration of Olympic principles in the educational process of elementary school students create opportunities for understanding the structure of educational activities used during the organization of the educational process in the primary grades. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject освіта ua
dc.subject здоров’язберігаюча компетентність ua
dc.subject освітні компетентності ua
dc.subject здоров’язбереження ua
dc.subject олімпійська освіта ua
dc.subject олімпійські принципи ua
dc.subject education ua
dc.subject health-saving competence ua
dc.subject educational competence ua
dc.subject health-saving competence ua
dc.subject Olympic education ua
dc.subject Olympic principles ua
dc.title Структурні компоненти сформованості здоров’язберігаючих - компетентностей під час впровадження олімпійських цінностей в освітній процес учнів початкової школи ua
dc.title.alternative Structural components of the formation of health saving competence in the implementation of Olympic values in the educational process of elementary school students ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу