Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Взаємозв’язок ціннісних орієнтацій і самооцінки фізичного розвитку школярів 5-их та 11-их класів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бакіко, І. В.
dc.contributor.author Дмитрук, В. С.
dc.contributor.author Ніколаєв, С. Ю.
dc.date.accessioned 2021-11-03T07:48:09Z
dc.date.available 2021-11-03T07:48:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бакіко І. В. Взаємозв’язок ціннісних орієнтацій і самооцінки фізичного розвитку школярів 5-их та 11-их класів / І. В. Бакіко, В. С. Дмитрук, С. Ю. Ніколаєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. - Вип. 3К (131). - С. 44-49. - DOI http://doi.org/10.31392/NPU-nc.series 15.2021.3К(131).09 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35380
dc.description.abstract У статті з’ясовується взаємозв’язок ціннісних орієнтацій і самооцінки фізичного розвитку школярів 5-их та 11их класів. Вказуються кореляційні зв’язки термінальних, інструментальних цінностей та самоопису фізичного розвитку учнів. Показник «здоров’я» у хлопців 5-го класу корелює з показниками «координації рухів», «фізичної активності» та «сили». Для дівчат дані показники не мають великого значення. Аналіз самоопису у хлопців 5-го класу показав, що показник «здоров’я» корелює з такими показниками як «самостійність як незалежність у судженнях та оцінках», «матеріальне забезпечення» та «задоволення». У дівчат на показник «здоров’я» впливає лише «самостійність як незалежність у судженнях та оцінках». Проведений кореляційний аналіз дає можливість стверджувати, що жоден з опитаних хлопців 5-го та 11-го класів не обрав таки пріоритетні, термінальні цінності життя як: «впевненість у собі»; «любов»; «хороші і вірні друзі» та «щасливе сімейне життя». У дівчат вагомими цінностями життя не є «любов»; «свобода як незалежність у вчинках і діях»; «творчість»; «активне, діяльне життя» та «рівність». ua
dc.description.abstract The article clarifies the relationship between value orientations and self-assessment of physical development of schoolchildren of the 5th and 11th grades. The correlations between terminal, instrumental values and self-description of the physical development of students are indicated. The indicator "health" in 5th grade children correlates with the indicators of "coordination of movements", "physical activity" and "strength". For girls, these indicators are not very important. The analysis of self-description of 5th grade children showed that the indicator of "health" correlates with such indicators as "independence as independence in judgments and assessments", "material security" and "pleasure". In girls, the indicator of "health" is influenced only by "independence as independence in judgments and assessments." Among the instrumental values, the indicator of "health" in boys is influenced by the following indicators: high demands (high claims) (r = 0.28), sensitivity (care) (r = 0.25), politeness (good manners) , politeness) (r = 0.26), cheerfulness (sense of humor) (r = 0.61), efficiency in business (diligence, productivity at work) (r = 0.28) and responsibility (sense of duty) , the ability to keep the word) (r = 0.20). The girls of this age category included: cheerfulness (sense of humor) (r = 0.37), diligence (discipline) (r = 0.28) and breadth of views (ability to understand someone else's point of view, respect other tastes, habits) r = 0.29). The performed correlation analysis allows us to assert that none of the surveyed children of the 5th and 11th grades chose the same priority, terminal values of life as “self-confidence”; "love"; "Good and faithful friends" and "happy family life." For girls, “love” is not a significant value in life; "Freedom as independence in actions and actions"; "creation"; "Active, active life" and "equality". ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject ціннісні орієнтації ua
dc.subject самооцінка ua
dc.subject фізичний розвиток ua
dc.subject школярі ua
dc.subject здоров’я ua
dc.subject value orientations ua
dc.subject self-esteem ua
dc.subject physical development ua
dc.subject schoolchildren ua
dc.subject health ua
dc.title Взаємозв’язок ціннісних орієнтацій і самооцінки фізичного розвитку школярів 5-их та 11-их класів ua
dc.title.alternative The relationship between value orientations and self-assessment of physical development of schoolchildren of the 5-th and 11-th grades ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу