У статті зазначається, що соціальні зміни, розвиток технологій, освіти та науки у ХХІ столітті, нові вимоги ринку праці, оновлений стандарт вищої освіти за спеціальністю 206 “Садово-паркове господарство” зумовлюють необхідність модернізації освітніх програм. Науковий аналіз дав змогу виділити низку суперечностей, які потребують вирішення, у підготовці майбутніх фахівців садово-паркового господарства. Сучасна освіта майбутніх фахівців садово-паркового господарства повинна бути націленою на розвиток трьох сфер: особистісних якостей, hard-skills, soft skills, що є складовими частинами професійної компетентності. Автор на основі вичерпного аналізу історичного та сучасного застосування методу проєктів в освітньому процесі здобувачів вищої освіти демонструє переваги застосування проєктного навчання саме для фахівців садово-паркового господарства. Логічно та структуровано розкриває доцільність застосування методу проєктів, гармонійно поєднуючи його методи та технології з метою і завданнями практики з механізації садово-паркового господарства, відзначаючи їх взаємозв’язок з освітньою програмою та компетентностями, які будуть сформовані. Такий підхід дасть змогу не лише вирішити наявні суперечності фахової підготовки, а й більш ефективно формувати професійні компетентності (hard-skills), дозволить набути необхідних універсальних навичок, таких як особисті якості, soft skills, навички “4К”, що зробить фахівців садово-паркового господарства спеціалістами вищого класу у своїй галузі та сприятиме їх успішній професійній реалізації. Таким чином, у статті автором обґрунтовано доцільність та ефективність застосування методу проєктів в освітньому процесі майбутніх фахівців садово-паркового господарства у період практики з механізації як ефективного засобу формування професійних компетентностей, що відповідає тенденціям розвитку сучасної освітньої галузі.
The article notes that social changes, development of technologies, education and science in the XXI century, new requirements of the labour market, updated standard of higher education in the speciality 206 "Garden and park design" determine the modernization of educational programs. Scientific analysis has made it possible to identify several contradictions that need to be resolved in the training of future garden and park design specialists. Modern education of future garden and park design specialists should be aimed at the development of three areas: personal qualities, hard skills, soft skills, which are components of professional competence. Based on a comprehensive analysis of the historical and modern application of the project method in the educational process of higher education seekers, the author demonstrates the benefits of using project training for garden and park design specialists. The feasibility of the project method application is logically and structurally revealed, its methods and technologies are harmoniously combined with the purpose and objectives of the garden and park design mechanization practice. Their interrelation to the educational program and competencies that will be formed is noted. This approach will not only resolve the existing contradictions of their professional training but also more effectively form professional competencies (hard skills), will acquire the necessary universal skills: personal qualities, soft skills, 4K-skills, which will enable garden and park design specialists to become experts in their sphere and will contribute to their successful professional fulfilment. Therefore, the author substantiates the expediency and effectiveness of the project method in the educational process of the future garden and park design specialists during the mechanization practice as an effective means of forming professional competencies, which corresponds to the development trends of modern education.