Предмет дослідження авторів статті – використання ЛЕГО-технологій на уроках математики в початковій школі. Розглянуто поняття “ЛЕГО-технологія”, “LEGO-конструктор” і основні положення щодо застосування ЛЕГО-технології в навчанні учнів початкової школи. Авторами охарактеризовано різні підходи до застосування ЛЕГОтехнології на уроках математики, проаналізовано вплив ЛЕГО-технологій на розвиток молодших школярів, переваги та напрями застосування. Представлено розроблену систему вправ за підручником “Математика” С. Логачевської, Т. Логачевської, О. Комар для 2 класу НУШ, яка сприятиме всебічному розвитку учнів початкової школи, формуванню уявлення про геометричні фігури, симетрію, просторові відношення, основні арифметичні дії тощо. Розглянута ЛЕГО-технологія допомагатиме здобувачеві освіти у формі пізнавальної гри створити багато цікавих ідей, розвинути необхідні навички творчої і суспільно активної особистості, здатної самостійно згенерувати креативні ідеї та приймати нестандартні рішення. Запропоновані авторами вправи під час вивчення різних тем у 2 класі допоможуть педагогу: показати, як додавати і множити числа, порівнювати їх; знайомити учнів з арифметичними діями; познайомити зі складом числа і закріпити його; сформувати і розвивати вміння складати і вирішувати завдання вивчених видів; показати, як утворюються числа другого десятка, розкрити їх особливості; знайомити з геометричним матеріалом (фігури, периметр, форма); ознайомити з поняттям половини, третини і четвертої частини; розвивати логіку і мислення; розвивати дрібну моторику рук, орієнтування в просторі і на площині; виховувати акуратність і чіткість у роботі, колективізм, взаємодопомогу (учні вчаться працювати в колективі та спільно знаходити рішення завдань); розвивати творчі здібності учнів.
The subject of the authors research is the use of LEGO-technologies in mathematics lessons in primary school. The concepts of “LEGO-technology”, “LEGO-constructor” and the main provisions for the use of LEGO-technology in the education of primary school students are considered. The authors describe different approaches to the use of Lego technology in mathematics lessons, analyze the impact of LEGO-technology on the development of primary school children, the benefits and directions of application. The developed system of exercises according to the textbook “Mathematics” S. Logachevska, T. Logachevska, O. Komar is presented for the 2nd grade of NUS, which will contribute to the comprehensive development of primary school students, the formation of ideas about geometric shapes, symmetry, spatial relationships, basic arithmetic operations, etc. The considered LEGO-technology will help the learner in the form of a cognitive game to create many interesting ideas, develop the necessary skills of a creative and socially active person, able to generate creative ideas and make non-standard decisions. The exercises offered by the authors during the study of various topics in the 2nd grade will help the teacher: show how to add and multiply numbers, compare them; to acquaint students with arithmetic operations; to acquaint with structure of number and to fix it; to form and develop the ability to compose and solve problems of the studied species; show how the numbers of the second ten are formed, reveal their features; to acquaint with geometrical material (figures, perimeter, form); to acquaint with the concept of half, third and fourth part; develop logic and thinking; to develop fine motor skills of hands, orientation in space and on the plane; to bring up accuracy and clarity in work, collectivism, mutual aid (students learn to work in collective and together to find the decision of problems); to develop creative abilities of students.