Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи з порушеннями постави на уроках фізичної культури

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Лукіянчук, В. П.
dc.date.accessioned 2021-09-13T12:35:02Z
dc.date.available 2021-09-13T12:35:02Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Лукіянчук В. П. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи з порушеннями постави на уроках фізичної культури / В. П. Лукіянчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. – Вип. 7 (138). – С. 82-86. - DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2021.7(138).17 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34935
dc.description.abstract У статті обґрунтовано необхідність оцінювання успішності молодших школярів на уроках фізичної культури. Представлено систему педагогічного контролю координаційних здібностей молодших школярів, які мають порушення постави, що об’єктивно відображає оздоровчу ефективність уроків фізичної культури у 1-4 класах та визначає якість реалізації процесу рухової підготовки учнівської молоді з означеною патологією опорнорухового апарату. Враховуючи те, що координаційні здібності і постави взаємопов’язані, оскільки оскільки у механізму їх розвитку беруть участь одні й ті ж самі морфофункціональні та психофізіологічні показники організму, та інформативність силових якостей та гнучкості у формуванні стереотипу постави, запропоновано критерії оцінювання розвитку координаційних здібностей, а також контрольні тести і нормативи оцінки силових показників м’язового корсету та гнучкості хребта молодших школярів з дефектами постави. Вибір рухових тестів пов'язаний зі спрямованістю дії фізичних вправ на розвиток координаційних здібностей, а також враховує інформативність сили м’язового корсету та рухливості хребта. ua
dc.description.abstract The article substantiates the need to assess the success of junior high school students in physical education classes. The system of pedagogical control of coordination abilities of junior schoolchildren with postural disorders is presented, which objectively reflects the health effectiveness of physical educatio n lessons in grades 1-4 and determines the quality of the process of motor training of students with musculoskeletal pathology. Given that coordination abilities and posture are interrelated, because since the mechanism of their development involves the same morphofunctional and psychophysiological indicators of the body, and informative strength and flexibility in forming a stereotype of posture, criteria for assessing the development of coordination skills, and as well as control tests and standa rds for assessing the strength of the muscular corset and flexibility of the spine of primary school children with posture defects. The choice of motor tests is related to the focus of exercise on the development of coordination skills, and also takes into account the informativeness of the strength of the muscular corset and the mobility of the spine. Objective criteria for assessing the academic achievements of students with postural disorders in physical education classes: in the motivational, cognitive and activity spheres are determined. There are three levels of academic achievement of student youth: low, medium, high. In an effort to achieve complete certainty in the establishment of a particular level, qualitative characterist ics have been developed that allow to objectively assess the health effects of physical education lessons for students with posture defects. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject дівчатка і хлопчики 7-10 років ua
dc.subject порушення постави ua
dc.subject оцінювання навчальних досягнень ua
dc.subject координаційні здібності ua
dc.subject рухова підготовка ua
dc.subject контрольні вправи і нормативи ua
dc.subject junior schoolchildren ua
dc.subject girls and boys 7-10 years old ua
dc.subject posture disorders ua
dc.subject assessment of academic achievement ua
dc.subject coordination skills ua
dc.subject motor training ua
dc.subject control exercises and standards ua
dc.title Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи з порушеннями постави на уроках фізичної культури ua
dc.title.alternative Criteria for evaluation of educational achievements of primary school students with positional disorders in physical education lessons ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics