У статті розкрито підготовку педагогів до розвитку в дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу до предметного світу в проєктній діяльності. Метою статті є розкриття особливостей організації проєктної діяльності старших дошкільників, спрямованої на розвиток пізнавального інтересу до історії предметного світу. З’ясовано, що діяльністю, яка забезпечує змогу синтезувати, комбінувати історичну інформацію про предмет, є проєктна діяльність, що дає змогу розглядати її як найбільш ефективний засіб розвитку пізнавального інтересу. У руслі дослідження визначено зміст поняття “проєктна діяльність дітей дошкільного віку”. Розкрито потенційні можливості проєктної діяльності в розвитку в дітей пізнавального інтересу до історії предметного світу. Схарактеризовано особливості організації проєктної діяльності старших дошкільників, спрямованої на розвиток пізнавального інтересу до історії предметного світу. Виокремлено педагогічні умови розвитку в дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу до історії предметного світу в проєктній діяльності, зокрема: дорослий як зразок-орієнтир, носій досвіду організації проектної діяльності; організація завдань пошуково-творчого, проблемного характеру, що стимулюють пізнавальний інтерес дітей до історії предметного світу; створення предметно-стимулюючого середовища в закладі дошкільної освіти. Педагогічна підтримка дорослого має бути спрямована на розширення потенційних можливостей дитини, своєчасне виявлення пізнавальних інтересів та створення умов у сучасному освітньому середовищі закладу дошкільної освіти, що забезпечують цей розвиток. Без допомоги дорослого дитина не завжди здатна якісно спроєктувати свою діяльність, творчо підійти до її розв’язання.
The article reveals the preparation of teachers for the development of children of older preschool age cognitive interest in the subject world in project activities. The purpose of the article is to reveal the features of the organization of project activities of senior preschoolers, aimed at the development of cognitive interest in the history of the material world. It was found that the activity that provides an opportunity to synthesize, combine historical information about the subject is a project activity that allows you to consider it as the most effective means of developing cognitive interest. In line with the study, the content and concept of “project activities of preschool children” are defined. The potential possibilities of project activity in the development of children`s cognitive interest in the history of the material world are revealed. The peculiarities of the organization of project activity of senior preschoolers, aimed at the development of cognitive interest in the history of the subject world, are characterized. The pedagogical conditions of development of cognitive interest in the history of the subject world in project activity at children of senior preschool age are singled out, in particular: the adult as a model-reference point, the carrier of experience of the organization of project activity; organization of search-creative, problem-solving tasks that stimulate children’s cognitive interest in the history of the material world; creation of subject-stimulating environment in preschool education institution. Conclusion. Pedagogical support of an adult should be aimed at expanding the potential of the child, timely identification of cognitive interests and creating conditions in the modern educational environment of preschool education that ensure this development. Without the help of an adult, a child is not always able to qualitatively design their activities, to be creative in solving them.