Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Основні компоненти іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в коледжі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Васільєва, П. А.
dc.date.accessioned 2021-07-15T13:32:32Z
dc.date.available 2021-07-15T13:32:32Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Васільєва, П. А.Основні компоненти іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в коледжі / П. А. Васільєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79 (т.1). – С. 66-72. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.1.13 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34487
dc.description.abstract Розглянуто структуру іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в коледжі, проаналізовано складові частини іншомовної комунікативної компетентності. Представлено й охарактеризовано погляди щодо компонентів структури іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в коледжі. На підставі аналізу підходів вітчизняних та закордонних дослідників щодо структури іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в коледжі виділено чотири основні компоненти, а саме: мотиваційний, організаційно-діяльний, соціолінгвістичний та когнітивно-рефлексивний. Окреслено перспективи подальшого розвитку дослідження щодо змісту зазначених компонентів. Мотиваційний компонент іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в коледжі передбачає оновлення власних потреб та переконань щодо бажання поширювати іншомовну комунікацію шляхом самовдосконалення та самоконтролю, а також бажання підвищити свій емоційний інтелект. Організаційно-діяльна складова частина іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в коледжі враховує алгоритм надання іншомовних комунікативних знань, умінь та навичок у використанні різних джерел інформації, створює сучасні засоби дистанційного спілкування, що покращують зворотний зв’язок між учителем та студентом, міжособистісні взаємини, правила поведінки й етикет іншомовного спілкування. Соціолінгвістичний компонент іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в коледжі відображає майстерність володіння професійно значущою іншомовною лексикою, її граматикою, фонетикою. Цей компонент ураховує потребу майбутніх учителів початкової школи демонструвати знання щодо країни мови, її історії, національної та культурної специфіки, мовної поведінки носіїв мови, спілкування із представниками різних культур. Когнітивно-рефлексивний компонент забезпечує сукупність знань, умінь, навичок, необхідних для іншомовного спілкування у професійній діяльності; уміння висловлюватись із використанням цілісних та логічних виразів різних функціональних стилів, знання норм спілкування та правил діалогу, способів вираження думок та почуттів, уміння оцінювати комунікативну ситуацію, критично аналізувати двостороннє спілкування іноземною мовою, розуміти напрями комунікативного вдосконалення. ua
dc.description.abstract The article considers the structure of foreign language communicative competence of the future primary school teacher in the college, analyzes the components of foreign language communicative competence. Views on the components of the structure of foreign language communicative competence of the future primary school teacher in the college are presented and characterized. Based on the analysis of the approaches of domestic and foreign researchers on the structure of foreign language communicative competence of the future primary school teacher in the college, four main components are identified, namely: motivational, organizational, sociolinguistic and cognitive-reflexive. Prospects for further development of the study on the content of the outlined components are outlined. The motivational component of the foreign language communicative competence of the future primary school teacher in the college involves updating their own needs and beliefs about the desire to spread foreign language communication through self-improvement and self-control, as well as the desire to increase their emotional intelligence. Organizational and active component of foreign language communicative competence of the future primary school teacher in the college takes into account the algorithm of providing foreign language communication knowledge, skills and abilities in the use of various sources of information, creating modern remote communication tools that enhance teacher-student feedback, interpersonal regulation relations, rules of conduct and etiquette of foreign language communication. The sociolinguistic component of the foreign language communicative competence of the future primary school teacher in the college reflects the mastery of professionally significant foreign language vocabulary, grammar, phonetics. The component takes into account the need of future primary school teachers to show knowledge about the country of the language, its history, national and cultural specifics, language behavior of native speakers, communication with representatives of different cultures. The cognitive-reflexive component provides a set of knowledge, skills, abilities necessary for foreign language communication in professional activities; ability to express using holistic and logical expressions of various functional styles, knowledge of communication norms and rules of dialogue, ways of expressing thoughts and feelings, ability to assess communicative situation, critically analyze two-way foreign language communication, understand directions of communicative improvement. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject компоненти ua
dc.subject структура ua
dc.subject складові ua
dc.subject іншомовна комунікативна компетентність ua
dc.subject майбутні вчителі початкової школи ua
dc.subject коледж ua
dc.subject components ua
dc.subject structure ua
dc.subject foreign language communicative competence ua
dc.subject primary school teachers ua
dc.subject college ua
dc.title Основні компоненти іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в коледжі ua
dc.title.alternative Main components of foreign language communicative competence of future primary school teacher ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics