Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Застосування вимог міжнародних стандартів і впорядкованих стандартами практик до управління якістю фізкультурно-спортивних послуг

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дорофєєва, Т. І.
dc.date.accessioned 2021-07-13T11:31:44Z
dc.date.available 2021-07-13T11:31:44Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Дорофєєва, Т. І. Застосування вимог міжнародних стандартів і впорядкованих стандартами практик до управління якістю фізкультурно-спортивних послуг / Т. І. Дорофєєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. - Вип. 5 (136). - С. 47-53. - DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2021.5(135).11. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34425
dc.description.abstract Фізкультурно-спортивні послуги, як і будь-які інші послуги населенню, мають відповідати встановленим вимогам і задовольняти потреби замовника. Система управління якістю (СУЯ) - система управління, яка спрямовує та контролює діяльність організації щодо забезпечення необхідної якості послуг. Розроблення програми запровадження системи управління якістю в органах України, що надають послуги, обумовлена: відсутністю єдиних для всіх органів виконавчої влади стандартів і процедур діяльності; недостатньою орієнтованістю діяльності органів виконавчої влади на задоволення потреб споживачів, зокрема у сфері надання послуг; низькою якістю значної кількості послуг, що надаються органами виконавчої влади; потребою у здійсненні заходів запобігання проявам корупції серед посадових осіб, уповноважених на виконання функцій держави. Міжнародні стандарти і впорядковані стандартами практики управління якістю фізкультурно-спортивних послуг (ФСП), мають бути використані одночасно із застосу1ванням стратегічного менеджменту і стандартів серії ISO 9000 щодо розв’язання завдань покращення СУЯ ФСП. ua
dc.description.abstract Physical culture and sports services, like any other services to the population, must meet the established requirements and meet the needs of the customer. Quality management system (QMS) is a management system that directs and controls the organization's activities to ensure the required quality of services. The development of a program for the implementation of a quality management system in Ukrainian organizations that provide services is due to: the lack of uniform standards and procedures for all executive authorities; insufficient orientation of the activities of executive authorities to meet the needs of consumers, in particular, in the provision of physical culture and sports services (FSO); low quality of a significant number of services provided by executive authorities; the need for the implementation of measures to prevent manifestations of corruption of officials authorized to perform the functions of the state. The approach to the development and implementation of a quality management system for physical culture and sports population involves several stages, namely: identification of the needs and expectations of customers (direct consumers of services according to gender, age, etc.) and other stakeholders; establishment of policy and goals of the organization in the field of quality; identification of processes and responsibilities necessary to achieve quality objectives; identification and supply of resources necessary to achieve quality objectives; establishing methods that allow measuring the effectiveness and efficiency of each process; using the results of these measurements to determine the effectiveness and efficiency of each process; identification of means that make it possible to prevent discrepancies and eliminate their causes; introduction and application of the process of continuous improvement of the quality management system. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject ISO ua
dc.subject система управління якістю ua
dc.subject послуга ua
dc.subject фізкультурно-спортивна послуга ua
dc.subject стандарти серії ISO 9000 ua
dc.subject бенчмаркінг ua
dc.subject ISO ua
dc.subject quality management system ua
dc.subject service ua
dc.subject fitness and sports service ua
dc.subject ISO 9000 series standards ua
dc.subject benchmarking ua
dc.title Застосування вимог міжнародних стандартів і впорядкованих стандартами практик до управління якістю фізкультурно-спортивних послуг ua
dc.title.alternative Application of the requirements of international standards and practices ordered by standards to the quality management of physical culture and sports services ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу