Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі в закладах дошкільної освіти – це одна з актуальних проблем дошкільної педагогіки. Діти з великим задоволенням виконують завдання та активно працюють на заняттях з використанням комп’ютерних засобів. Підвищують увагу дітей через різноманітні мультиплікації, звук, яскраву кольорову гаму та динаміка рисунків. Саме через це майбутній вихователь повинен вміти добирати, використовувати, гармонійно поєднувати та створювати актуальний зміст для дітей дошкільного віку. Основи комп’ютерної грамотності та знайомство з навколишнім світом за допомогою комп’ютера входить до циклу природничо-наукової підготовки фахівців. Студенти, які навчаються за галуззю знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальність 012 Дошкільна освіта освітньо-кваліфікаційного ступеня «Бакалавр», повинні бути готовими до використання комп’ютерних технологій в роботі з дітьми. Предметом навчання дисципліни «Комп’ютерні технології в роботі з дітьми» є процес формування у майбутніх вихователів основних етапів організації навчального процесу з використанням комп’ютерних технологій. Метою навчання дисципліни «Комп’ютерні технології в роботі з дітьми» є підготовка майбутніх вихователів до використання комп’ютерних технологій в роботі з дітьми. Головний акцент зроблений на особливостях використання технічних характеристик комп’ютера як нового специфічного засобу діяльності дитини та використанні під час роботи з дітьми програмних засобів навчального призначення (дидактичні ігри, розвивальні програми, навчально-ігрові комплекси тощо); формування у студентів обізнаності щодо ефективного використання існуючих інформаційних технологій з метою організації навчально-виховного процесу для використання різноманітних навчально-виховних завдань. В статті описано лабораторні роботи для студентів, які навчаються за галуззю знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальність 012 Дошкільна освіта освітньо-кваліфікаційного ступеня «Бакалавр».
The use of information and communication technologies in the educational process of preschool education is one of the urgent problems of preschool pedagogy. It is a great pleasure for children to complete tasks and actively work in classes using computer tools. A variety of animations, sound, bright colors, and dynamics of drawings increase children's attention. That is why the future educator must be able to select, use, harmoniously combine and create relevant content for preschool children. The basics of computer literacy and familiarity with the world around the computer is part of the cycle of scientific training. Students studying in the field of knowledge 01 Education / Pedagogy, specialty 012 Preschool education with a bachelor's degree, must be ready to use computer technology in working with children. The subject of study of the discipline is the process of forming in future educators the main stages of the organization of the educational process with the use of computer technology. The purpose of teaching the discipline "Computer technology in working with children" is to prepare future educators to use computer technology in working with children. The main emphasis is on the peculiarities of using the technical characteristics of the computer as a new specific means of child activity and the use of educational software when working with children (didactic games, educational programs, educational and game complexes, etc.); formation of students' awareness of the effective use of existing information technologies in the organization of the educational process to solve various educational tasks. The article describes laboratory work for students studying in the field of knowledge 01 Education / Pedagogy, specialty 012 Preschool education, educational qualification degree "Bachelor".