Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модернізація змісту навчання майбутніх вчителів інформатики в умовах становлення інформаційного суспільства

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рамський, Юрій Савіянович
dc.contributor.author Струтинська, Оксана Віталіївна
dc.contributor.author Умрик, Марія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-07-07T13:01:50Z
dc.date.available 2021-07-07T13:01:50Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Рамський Ю. С. Модернізація змісту навчання майбутніх вчителів інформатики в умовах становлення інформаційного суспільства / Ю. С. Рамський, О. В. Струтинська, М. А. Умрик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 22 (29). – С. 17-25. - DOI 10.31392/NPU-nc.series 2.2020.22(29).02 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34387
dc.description.abstract В даному дослідженні розглядаються питання модернізації змісту навчання у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів інформатики. Важливою передумовою для оновлення освітніх програм для підготовки майбутніх вчителів інформатики є швидкий темп розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, виникнення нових міждисциплінарних напрямів, поява нових професій, пов'язаних з активним використанням новітніх технологій у виробництві, а також змінами в структурі та змісті навчання шкільного курсу інформатики протягом останніх років. Стрімкий розвиток вищезазначених прикладних галузей спричинює потребу у підготовці відповідних кваліфікованих фахівців, для навчання яких необхідне оновлення змісту шкільної та вищої освіти відповідно до вимог сьогодення. Таким чином розробка змісту і методичних систем навчання нових дисциплін запропонованих вибіркових блоків сприятиме підготовці педагогічних кадрів, здатних працювати в умовах становлення інформаційного суспільства. Метою даного дослідження є окреслення напрямів модернізації змісту професійної підготовки майбутніх вчителів інформатики відповідно до нових вимог суспільства. В статті запропоновано напрями модернізації змісту навчання майбутніх вчителів інформатики з врахуванням сучасних досягнень науки, техніки, інформаційно-комунікаційних технологій та оновленням змісту шкільного курсу інформатики. Модернізація змісту навчання у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів інформатики, його узгодження із найновішими досягненнями сучасної науки та інформаційно-комунікаційних технологій дозволить вдосконалити процес підготовки висококваліфікованих педагогічних кадрів, сприятиме формуванню у студентів значущих особистісних професійних якостей майбутнього вчителя і науковця, а також забезпечить їх неперервний розвиток, професійне та особистісне самовдосконалення. ua
dc.description.abstract This study is considered of the issues of learning content modernizing of the future computer science teachers. An important condition for updating educational programs for the preparation of future computer science teachers is the rapid pace of information and communication technologies development, the emergence of new interdisciplinary trends, the emergence of new professions associated with the active use of the new technologies in production and updating in the structure and content of computer science course at school during recent years. The rapid development of applied industries requires the training of appropriate qualified specialists. This training need to updating the learning content of school and higher education in accordance with today's requirements. Thus, the development of content and methodological systems for teaching new disciplines from the variable blocs contributes to the training of teachers capable of working in the formation of the information society. The purpose of this study is to describe the areas of modernization of the content of professional training of future teachers of computer science in accordance with the new requirements of society. The paper is proposed the directions of modernization of the learning content of the future computer science teachers taking into account modern achievements of science, technology, information and communication technologies and updating of the computer science course at school. Modernization of the content of education in the process of professional training of future teachers of computer science and its coordination with the latest achievements of modern science and information and communication technologies will improve the process of training highly qualified teachers. This process will also contribute to the formation of students' significant personal professional qualities of the future teacher and researcher and ensure their continuous development, professional and personal self-improvement. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject модернізація педагогічної освіти ua
dc.subject зміст навчання ua
dc.subject майбутні вчителі інформатики ua
dc.subject modernization of pedagogical education ua
dc.subject learning content ua
dc.subject future computer science teachers ua
dc.title Модернізація змісту навчання майбутніх вчителів інформатики в умовах становлення інформаційного суспільства ua
dc.title.alternative Modernization of the learning content of the future computer science teachers while information society development ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу