Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Проблеми фізичної культури в навчальних закладах і їхнє рішення

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Костюченко М. А.
dc.contributor.author Ткаченко І. В.
dc.contributor.author Рябченко В. Г.
dc.contributor.author Донець І. О.
dc.date.accessioned 2021-06-07T08:49:11Z
dc.date.available 2021-06-07T08:49:11Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Проблеми фізичної культури в навчальних закладах і їхнє рішення / М. А. Костюченко, І. В. Ткаченко, В. Г. Рябченко, І. О. Донець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. – Вип. 3 (133). – С. 65-68. – DOI 10.31392/NPU-nc.series 15.2021.3(133).14 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34277
dc.description.abstract Одним з неодмінних умов успішного рішення якої-небудь соціальної проблеми загальнодержавного рівня є наявність досить ясних уявлень про суть її основних причин і формування загальновизнаних, консолідованих уявлень про магістральні шляхи її рішення. Здавалася б, досить тривіальна думка. Однак скрізь при здійсненні спроб рішення таких проблем дана умова ігнорується. Саме це доводиться спостерігати й при здійсненні спроб реформування фізичного виховання студентів і школярів. На перший погляд суть проблем ясна, вони лежать на поверхні: погана матеріальна база, недостатня кількість уроків і т. п. Однак при ближчому розгляді виявляється , що є причини і більш серйозні. До них варто віднести, насамперед, відсутність явних уявлень про те, чого ми хочемо від студентської і шкільної фізичної культури, без чого неможливо прийти до загальної думки про те, якою повинна бути шкільна фізична культура. У результаті у багатьох ці уявлення сильно відрізняються. І тут лихо полягає в тім, що ми виявляємся в ролі “героїв ” відомої байки, що тягнуть віз не просто в різні сторони, а в різні “середовища”, які погано співіснують (освітнє, тренувальне, оздоровче). Аналіз спеціальної літератури показав, що в сучасних дослідженнях і публікаціях приділяється недостатня увага цілеспрямованій розробці ефективних методики, що сприяють якісному формуванню й рішенню освітніх, тренувальних, оздоровчих проблем і виховують всебічно розвинену особистість учнів і студентів на уроках фізкультури. ua
dc.description.abstract One of the conditions of successful solution of social question is the existance of clear imaginations about its sense and forming generally known imaginations about solution. It is general thought. But when we search solutions this condition is ignored. It is watched when reforming physical education of students and scholars. The essence of question is clear: weak material base, not enough number of lessons etcetera. But there are most serious reasons. There are an absence of imaginations about what we want from students’ and school physical culture; without this we cannot understand what it has to be school physical culture. As a result people have different imaginations. We can see complex co – existence of three environments: educational, training and health environments. The analysis of special literature shows that modern investigations and publications pay not enough attention to certain effective methodics which promote qualitative forming and solving educational, training and health questions as well as bring up all – side developed scholars and students when physical education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject фізична культура ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject ефективні методи ua
dc.subject сучасні дослідження ua
dc.subject уроки фізкультури ua
dc.subject physical culture ua
dc.subject physical education ua
dc.subject effective methods ua
dc.subject the modern investigations ua
dc.subject lessons on physical culture ua
dc.title Проблеми фізичної культури в навчальних закладах і їхнє рішення ua
dc.title.alternative Problems of physical culture in educational institutions and their solution ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics