Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підходи до організації навчання студентів видам легкої атлетики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Єфременко, А. М.
dc.contributor.author Шутєєв, В. В.
dc.contributor.author Ленська, О. В.
dc.contributor.author Шутєєва, Т. М.
dc.contributor.author Крайник, Я. Б.
dc.date.accessioned 2021-06-07T07:42:33Z
dc.date.available 2021-06-07T07:42:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Підходи до організації навчання студентів видам легкої атлетики / А. М. Єфременко, В. В. Шутєєв, О. В. Ленська, Т. М. Шутєєва, Я. Б. Крайник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. – Вип. 3 (133). – С. 46-49. – DOI 10.31392/NPU-nc.series 15.2021.3(133).09 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34272
dc.description.abstract Навчальний процес майбутніх тренерів з виду спорту потребує застосування ефективних підходів організації практичних занять. Мета роботи. Пошук шляхів оптимізації процесу навчання студентів видам легкої атлетики. Методи дослідження: аналіз науково-методичних джерел; узагальнення; конкретизація. Результати. Визначені протиріччя в процесі навчання видам легкої атлетики здобувачів вищої освіти, які займаються різними видами спорту, та представлені шляхи їх нівелювання. Висновки. Організація навчального процесу здобувачів вищої освіти має забезпечувати формування єдиного освітнього простору. Включення здобувача освіти у процес формування цього простору відбувається на практичних заняттях та при організації самостійної роботи. Натомість, диференціація навчального процесу має відбуватися з урахуванням індивідуальних і групових особливостей здобувачів вищої освіти. Представлені підходи дозволяють збільшити участь здобувачів освіти у формуванні навчального процесу. ua
dc.description.abstract The educational process of future coaches in sports requires the use of effective approaches to the organization of practical classes. Purpose. Finding ways to optimize the learning process of students in athletics. Methods: analysis of scientific and methodological sources; generalization; concretization. Results. Contradictions in the process of teaching athletics to higher education students engaged in various sports are identified, and ways to level them are presented. Conceptual approaches to teaching athletics were considered on the example of higher education students who are involved in various sports. Conclusions. Adaptation of educational concepts for players involves taking into account both the characteristics of physical fitness in relation to specialization, and the current level of physical fitness in relation to motor physical activity being studied. This will create an opportunity to harmonize these levels and allow for the formation of effective curricula. We believe that the previously acquired skills and features of sports specialization give players the opportunity to learn quality athletics sprint. Further research will be aimed at the applied application of the presented ways to optimize the educational process of higher education students in athletics. The organization of the educational process of higher education seekers should ensure the formation of a single educational space. The inclusion of the student in the process of forming this space takes place in practical classes and in the organization of independent work. Instead, the differentiation of the educational process should take into account the individual and group characteristics of higher education. The presented approaches allow to involve students in the educational process to a greater extent. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject самоефективність ua
dc.subject фокус ua
dc.subject освітній процес ua
dc.subject методи навчання ua
dc.subject self-efficacy ua
dc.subject focus ua
dc.subject educational process ua
dc.subject teaching methods ua
dc.subject.classification 372.879.6 ua
dc.title Підходи до організації навчання студентів видам легкої атлетики ua
dc.title.alternative Approaches to the organization of students’ training in athletics ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу