Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Готовність асистента учителя до роботи в умовах інклюзії

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Шубала, Ганна
dc.contributor.author Кравець, Ніна Павлівна
dc.date.accessioned 2021-05-18T12:48:20Z
dc.date.available 2021-05-18T12:48:20Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Шубала Г. Готовність асистента учителя до роботи в умовах інклюзії / Г. Шубала, Н. Кравець // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (31 березня 2021 року) : збірник наукових праць. - Переяслав : Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2021. - Вип. 69. - С. 262-265. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34036
dc.description . ua
dc.description.abstract Розглянуто готовність асистента учителя до роботи в умовах інклюзії. Проаналізовано компоненти готовності: мотиваційний, когнітивний, рефлексивний. ua
dc.description.abstract The readiness of the teaching assistant to work in the conditions of inclusion is considered. The components of readiness are analyzed: motivational, cognitive, reflexive. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Університет Григорія Сковороди в Переяславі ua
dc.subject асистент учителя ua
dc.subject компоненти готовності ua
dc.subject діти з особливими освітніми потребами ua
dc.subject інклюзія ua
dc.subject teaching assistant ua
dc.subject readiness components ua
dc.subject children with special educational meds ua
dc.subject inclusion ua
dc.subject.classification 376.091.12-057.164 ua
dc.title Готовність асистента учителя до роботи в умовах інклюзії ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics