Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Навчальна взаємодія «викладач-студент», як сукупність педагогічних явищ

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Раздольська, В. О.
dc.date.accessioned 2021-04-07T12:17:36Z
dc.date.available 2021-04-07T12:17:36Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Раздольська, В. О. Навчальна взаємодія «викладач-студент», як сукупність педагогічних явищ / В. О. Раздольська // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 236-239. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33823
dc.description.abstract У статті визначаються проблеми і суперечності процесу навчальної взаємодії викладача і студентської молоді. ua
dc.description.abstract В статье определяются проблемы и противоречия процесса учебного взаимодействия преподавателя и студенческой молодежи. ua
dc.description.abstract The paper defines the problems and contradictions of the process of educational interaction of the teacher and students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject «викладач-студент» ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject педагогічна взаємодія ua
dc.subject «преподаватель-студент» ua
dc.subject учебный процесс ua
dc.subject педагогическое взаимодействие ua
dc.subject "teacher-student" ua
dc.subject learning process ua
dc.subject pedagogical interaction ua
dc.subject.classification 378.147:(159+37) ua
dc.title Навчальна взаємодія «викладач-студент», як сукупність педагогічних явищ ua
dc.title.alternative Учебное взаимодействие «преподаватель-студент» как совокупность педагогических явлений ua
dc.title.alternative Educational teacher-student interaction, as a totality of educational phenomena ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics