Стаття присвячена обґрунтуванню доцільності формування педагогічного
артистизму як педагогічної якості у майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін. У даній роботі
оцінюється поняття «педагогічний артистизм» як важлива складова особистості сучасного вчителя
гуманітарних дисциплін. Розкрито особливості педагогічного артистизму як однієї з професійних навичок
майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін. Представлено опис рівнів сформованості педагогічного
артистизму. Показано шляхи формування педагогічного артистизму в педагогічній підготовці
майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін. Висунуто пропозиції щодо удосконалення процесу
формування педагогічного артистизму в професійній підготовці майбутніх вчителів гуманітарних
дисциплін.
Статья посвящена обоснованию целесообразности формирования
профессионального артистизма как педагогического качества у будущего учителя гуманитарных
дисциплин. В данной работе оценивается понятие «педагогический артистизм» как важная
составляющая личности современного учителя гуманитарных дисциплин. Раскрыты особенности
педагогического артистизма как одной из профессиональных навыков будущего учителя гуманитарных
дисциплин. Представлено описание уровней сформированности педагогического артистизма. Показаны
пути формирования педагогического артистизма в педагогической подготовке будущего учителя
гуманитарных дисциплин. Выдвинуты предложения по совершенствованию процесса формирования
педагогического артистизма в профессиональной подготовке будущих учителей гуманитарных дисциплин.
The article is devoted to substantiation of expediency of formation of professional artistry as a
pedagogical quality of the future teacher of the Humanities. In this paper assesses the concept of "pedagogical
artistry" as an important component of the identity of the modern teachers of the Humanities. The features of
«pedagogical artistry» are exposed as one of professional skills of future teacher of Humanities. Description of levels
of formed of pedagogical artistry is presented. The ways of forming of pedagogical artistry are shown in pedagogical
preparation of future teacher of Humanities. Advanced suggestions for improving the process of formation of
teaching artistry in the professional training of future teachers of the Humanities.