Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методи контролю якості знань студентів вищих навчальних закладів в умовах європейської інтеграції вищої освіти України

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Беседіна, М. О.
dc.date.accessioned 2021-04-02T08:12:37Z
dc.date.available 2021-04-02T08:12:37Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Беседіна М. О. Методи контролю якості знань студентів вищих навчальних закладів в умовах європейської інтеграції вищої освіти України / М. О. Беседіна // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 68-71. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33678
dc.description.abstract В статті розглядаються питання про контроль знань студентів у вищих навчальних закладу, які в першу чергу, повинні орієнтуватися на міжнародні норми. Це пов’язано з тим, що Україна є учасником Болонської системи оцінювання знань студентів і наш технологічний рівень оцінювання повинен відповідати даній системі. Але за умови стабільного щорічного зростання технологізації процесу оцінювання, до 2022 року, методи оцінювання знань студентів вийдуть на світовий рівень. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается вопрос о контроле знаний студентов в высших учебных заведениях, который в первую очередь, должен ориентироваться на международные нормы. Это связано стем, что Украина - учасник Болонской системы оценивания знаний студентов и наш технологический уровень должен соответствовать данной системе. Но при условии стабильного ежегодного роста технологизации процесса обучения, к 2022 году, методы оценивания знаний студентов, в технологическом аспекте, выйдут на мировой уровень. ua
dc.description.abstract Considering the question of control of knowledge of students in higher education establishments, first of all, we need to orient to international norm. Since Ukraine is a party to the Bologna system of evaluation of students’ knowledge, our technology level must comply with the system. Unfortunately, today, we are far from the students’ knowledge of assessment methods, for example, in Europe, and that serves as the internal situation in the country and outside. We still have a large percentage of teachers «old school» . We have the same low level of computerization college. But most importantly, we see the development in this area. And provided a stable annual growth rate, the same rate, by 2022, methods for estimating students’ knowledge in terms of technology, will take on the world level. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject контроль знань ua
dc.subject вищий навчальний заклад ua
dc.subject міжнародні норми ua
dc.subject Болонська система ua
dc.subject технологічний рівень ua
dc.subject комп’ютеризація ua
dc.subject контроль знаний ua
dc.subject высшее учебное заведение ua
dc.subject международные нормы ua
dc.subject Болонская система ua
dc.subject технологический уровень ua
dc.subject компьютеризация ua
dc.subject control of knowledge ua
dc.subject higher education ua
dc.subject international norms ua
dc.subject the Bologna system ua
dc.subject level of technology and computerization ua
dc.subject.classification 378:37.014.6 ua
dc.title Методи контролю якості знань студентів вищих навчальних закладів в умовах європейської інтеграції вищої освіти України ua
dc.title.alternative Методы контроля качества знаний студентов высших учебных заведений в условиях европейской интеграции высшего образования Украины ua
dc.title.alternative Quality control methods of university student’s knowledge under European integration of the higher education of Ukraine in the context of Bologna process ua
dc.type Other ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics