ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Беседіна, М. О. | |
dc.date.accessioned | 2021-04-02T08:12:37Z | |
dc.date.available | 2021-04-02T08:12:37Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Беседіна М. О. Методи контролю якості знань студентів вищих навчальних закладів в умовах європейської інтеграції вищої освіти України / М. О. Беседіна // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 68-71. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33678 | |
dc.description.abstract | В статті розглядаються питання про контроль знань студентів у вищих навчальних закладу, які в першу чергу, повинні орієнтуватися на міжнародні норми. Це пов’язано з тим, що Україна є учасником Болонської системи оцінювання знань студентів і наш технологічний рівень оцінювання повинен відповідати даній системі. Але за умови стабільного щорічного зростання технологізації процесу оцінювання, до 2022 року, методи оцінювання знань студентів вийдуть на світовий рівень. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматривается вопрос о контроле знаний студентов в высших учебных заведениях, который в первую очередь, должен ориентироваться на международные нормы. Это связано стем, что Украина - учасник Болонской системы оценивания знаний студентов и наш технологический уровень должен соответствовать данной системе. Но при условии стабильного ежегодного роста технологизации процесса обучения, к 2022 году, методы оценивания знаний студентов, в технологическом аспекте, выйдут на мировой уровень. | ua |
dc.description.abstract | Considering the question of control of knowledge of students in higher education establishments, first of all, we need to orient to international norm. Since Ukraine is a party to the Bologna system of evaluation of students’ knowledge, our technology level must comply with the system. Unfortunately, today, we are far from the students’ knowledge of assessment methods, for example, in Europe, and that serves as the internal situation in the country and outside. We still have a large percentage of teachers «old school» . We have the same low level of computerization college. But most importantly, we see the development in this area. And provided a stable annual growth rate, the same rate, by 2022, methods for estimating students’ knowledge in terms of technology, will take on the world level. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | контроль знань | ua |
dc.subject | вищий навчальний заклад | ua |
dc.subject | міжнародні норми | ua |
dc.subject | Болонська система | ua |
dc.subject | технологічний рівень | ua |
dc.subject | комп’ютеризація | ua |
dc.subject | контроль знаний | ua |
dc.subject | высшее учебное заведение | ua |
dc.subject | международные нормы | ua |
dc.subject | Болонская система | ua |
dc.subject | технологический уровень | ua |
dc.subject | компьютеризация | ua |
dc.subject | control of knowledge | ua |
dc.subject | higher education | ua |
dc.subject | international norms | ua |
dc.subject | the Bologna system | ua |
dc.subject | level of technology and computerization | ua |
dc.subject.classification | 378:37.014.6 | ua |
dc.title | Методи контролю якості знань студентів вищих навчальних закладів в умовах європейської інтеграції вищої освіти України | ua |
dc.title.alternative | Методы контроля качества знаний студентов высших учебных заведений в условиях европейской интеграции высшего образования Украины | ua |
dc.title.alternative | Quality control methods of university student’s knowledge under European integration of the higher education of Ukraine in the context of Bologna process | ua |
dc.type | Other | ua |