ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Samoylenko, Natalia | |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T12:08:16Z | |
dc.date.available | 2021-03-26T12:08:16Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Samoylenko, Natalia. E-tutor’s roles and skills in e-learning educational environment / N. Samoylenko // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. - Вип. 11-12 : V Морозівські читання в Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова, 18-19 жовтня 2018. – С. 140-145. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33571 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему професійної підготовки онлайн-тьютора. Проаналізовано роль викладача й учня в електронному освітньому середовищі. Автор описує аспекти ролі онлайн- тьютора. Виокремлено сьогоднішні навички тьюторів для забезпечення навчального онлайн-курсу. Доведено ефективність використання освітніх онлайн-платформ для вивчення англійської мови у вищій освітній установі. Зазначено роль онлайн-тьютора й виклики в онлайн-освіті. Автор виділяє нові навички й компетентності онлайн-тьютора. Узагальнено ключові навички для онлайн- викладача. Виділено ефективні шляхи представлення себе як онлайн-викладача. Розкрито роль оцінки й рефлексії тьютора під час електронного навчання у вищій освіті. | ua |
dc.description.abstract | he article reveals the problem of professional online tutor preparation. The role of a teacher and the learner in e-learning educational environment is analyzed. The author describes aspects of an e-tutor’s role. Today’s tutors’ skills for providing education online course are generalized. It is proved the efficiency of online educational platforms using in English language learning in a higher educational institution. The role of the e-tutor in an online education and challenges in e-tutoring are highlighted. The author describes online tutor’s new skills and competences. The key skills for online teacher are summarized. Effective ways to market yourself as an online teacher are presented. The role of tutor’s evaluation and reflection in teaching in e-learning process in higher education is proved. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | професійна підготовка онлайн-тьютора | ua |
dc.subject | електронне освітнє середовище | ua |
dc.subject | роль онлайн-тьютора | ua |
dc.subject | освітні онлайн-платформи | ua |
dc.subject | навички онлайн-тьютора | ua |
dc.subject | оцінка й рефлексія тьютора | ua |
dc.subject | вища освітня установа | ua |
dc.subject | professional online tutor preparation | ua |
dc.subject | e-learning educational environment | ua |
dc.subject | e-tutor’s | ua |
dc.subject | educational online platforms | ua |
dc.subject | online tutor’s skills | ua |
dc.subject | tutor’s evaluation and reflection | ua |
dc.subject | higher educational institution | ua |
dc.subject.classification | 378.14.017 | ua |
dc.title | E-tutor’s roles and skills in e-learning educational environment | ua |
dc.title.alternative | Роль i навички тьютора в електронному освітньому середовищі | ua |
dc.type | Article | ua |