ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Litikova, Oleksandra | |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T12:02:32Z | |
dc.date.available | 2021-03-26T12:02:32Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Litikova, Oleksandra. Tutorial Arrangement of Competeny-Based Approach to Teaching English to future Marine Egineers / O. Litikova // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. - Вип. 11-12 : V Морозівські читання в Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова, 18-19 жовтня 2018. – С. 119-124. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33568 | |
dc.description.abstract | The paper encourages advantages of tutorial environment in communicative teaching of integrated Engineering Maritime English course in conditions of competency-based approach. The peculiars of tutoring in university education are considered here by means of tutoring system at Oxford University analysis. Certain pedagogical measures of tutoring in process of English for Specific Purposes teaching implementation are suggested to optimize the formation of communicative competence of future Marine Engineers in compliance with the IMO STCW Convention and IMO Model Course of English Language 3.17. | ua |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано переваги тьюторського супроводу комунікативного викладання інтегрованого курсу англійської мови морського спрямування в умовах реалізації компетентнісного підходу. Проаналізовано особливості застосування тьюторства в університетській освіті шляхом аналізу досвіду тьюторства в Оксфордському університеті. Запропоновано заходи по впровадженню тьюторства у викладання англійської мови професійного спрямування майбутнім морським механікам з метою оптимізації процесу формування їх комунікативої компетентності англійською мовою у відповідності до стандартів Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти, а також Міжнародного модельного курсу для моряків з англійської мови 3.17. | ua |
dc.language.iso | en | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | competency-based approach | ua |
dc.subject | tutorial environment | ua |
dc.subject | tutor | ua |
dc.subject | integrated course | ua |
dc.subject | Marine Engineers | ua |
dc.subject | English Language for Specific Purposes | ua |
dc.subject | компетентнісний підхід | ua |
dc.subject | тьюторський супровід | ua |
dc.subject | тьютор | ua |
dc.subject | інтегрований курс | ua |
dc.subject | морські механіки | ua |
dc.subject | англійська мова професійного спрямування | ua |
dc.subject.classification | 378 | ua |
dc.title | Tutorial Arrangement of Competeny-Based Approach to Teaching English to future Marine Egineers | ua |
dc.title.alternative | Тьюторський супровід компетентнісного навчання англійської мови майбутніх морських механіків | ua |
dc.type | Article | ua |