The paper encourages advantages of tutorial environment in communicative teaching of integrated Engineering Maritime English course in conditions of competency-based approach. The peculiars of tutoring in university education are considered here by means of tutoring system at Oxford University analysis. Certain pedagogical measures of tutoring in process of English for Specific Purposes teaching implementation are suggested to optimize the formation of communicative competence of future Marine Engineers in compliance with the IMO STCW Convention and IMO Model Course of English Language 3.17.
У статті обґрунтовано переваги тьюторського супроводу комунікативного викладання інтегрованого курсу англійської мови морського спрямування в умовах реалізації компетентнісного підходу. Проаналізовано особливості застосування тьюторства в університетській освіті шляхом аналізу досвіду тьюторства в Оксфордському університеті. Запропоновано заходи по впровадженню тьюторства у викладання англійської мови професійного спрямування майбутнім морським механікам з метою оптимізації процесу формування їх комунікативої компетентності англійською мовою у відповідності до стандартів Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти, а також Міжнародного модельного курсу для моряків з англійської мови 3.17.