Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Професійний розвиток педагога в умовах технологічних змін

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Товканець, Г. В.
dc.date.accessioned 2021-03-24T12:08:39Z
dc.date.available 2021-03-24T12:08:39Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Товканець, Г. В. Професійний розвиток педагога в умовах технологічних змін / Г. В. Товканець // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 167-170. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33526
dc.description.abstract В статті наголошується на особливостях напрямів і форм професійного розвитку педагога в умовах технологічних змін. Підкреслено, що успіх реформаційних процесів в освіті залежить від вдосконалення педагогічної майстерності педагога та умов його професійного розвитку, від того, наскільки вчитель усвідомив їх цінність і сформував своє ставлення до змін, що відбуваються. Професійний розвиток розглядається як процес активного перетворення особистістю свого внутрішнього світу за допомогою формування і розвитку професійно значущих в педагогічній діяльності знань, умінь і навичок, здібностей і якостей особистості, мотивації, діяльності, комунікативності й рефлексії, які впливають на успішну творчу самореалізацію педагога в його професійній діяльності в умовах роботи в конкретній загальноосвітній організації з урахуванням потреб і запитів всіх учасників освітніх відносин і соціуму. ua
dc.description.abstract The article emphasizes the peculiarities of directions and forms of professional development of a teacher in the conditions of technological changes.It is emphasized that the success of reform processes in education depends on the improvement of pedagogical skills of the teacher and the conditions of his professional development, on the extent to which the teacher realized their value and formed his attitude to the changes taking place. Professional development is seen as a process of active transformation of a person's inner world through the formation and development of professionally significant in pedagogical activities knowledge, skills, abilities and qualities of personality, motivation, activity, communication and reflection that affect the successful creative self-realization of teachers in his professional activities in terms of working in a particular educational organization, taking into account the needs and requests of all participants in educational relations and society. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагог ua
dc.subject професійний розвиток ua
dc.subject технопарк ua
dc.subject коучинг ua
dc.subject teacher ua
dc.subject professional development ua
dc.subject technopark ua
dc.subject coaching ua
dc.subject.classification 378.091. ua
dc.title Професійний розвиток педагога в умовах технологічних змін ua
dc.title.alternative Professional development of a teacher in the conditions of technological changes ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics