У статті визначено й обґрунтовано педагогічні умови розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти на основі положень теорії соціальних мереж, вітчизняних і зарубіжних концепцій міжособистісної взаємодії, концепції комунікаційних і мережних трансформацій, результатів досліджень з проблем інформатизації освіти, науково-педагогічних засад формування і застосування інформаційних освітніх середовищ. З’ясовано, що розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти передбачає реалізацію таких педагогічних умов: забезпечення системи якості післядипломної освіти на основі ефективного управління і продуктивного освітнього процесу; створення комп’ютерно орієнтованого освітнього середовища закладу післядипломної освіти, наповнення його якісним контентом; підготовка педагогічних працівників до освітньої діяльності в комп’ютерно орієнтованому освітньому середовищі закладу післядипломної освіти.
The article defines and substantiates the pedagogical conditions for the development of information and communication competence of teachers in postgraduate education based on the theory of social networks, domestic and foreign concepts of interpersonal interaction, the concept of communication and network transformations, research results on educational informatization, scientific and pedagogical principles. and the use of information educational environments. It was found that the development of information and communication competence of teachers in the system of postgraduate education involves the implementation of the following pedagogical conditions: ensuring the quality of postgraduate education on the basis of effective management and productive educational process; creation of a computer-oriented educational environment of the postgraduate education institution, filling it with quality content; preparation of pedagogical workers for educational activity in the computer-oriented educational environment of the postgraduate education institution.