У статті під кар’єрограмою вчителя розуміється цілісний індивідуальний образ майбутньої кар’єри. Педагогічна кар’єра висвітлюється як його цілісний розвиток упродовж життя – особистісний, професійний і професійно-культурний. Розкривається методологічна й авторська теоретична основа проектування педагогічних кар’єрограм: методологічні підходи до цього процесу, цілісні властивості кар’єрного зростання, його загальні принципи і цільові орієнтири. Подається зразок індивідуального проекту професійної кар’єри майбутнього педагога. Формулюються рекомендації щодо проектування кар’єрограм локального типу, що розраховані на близьку перспективу.
In the article one understands by the teacher's career chart a holistic individual image of the future career. Pedagogical career is covered as its holistic lifespan development – personal, professional and professional-cultural. The methodological and author's theoretical basis of designing pedagogical career charts is revealed: methodological approaches to this process, integral properties of career growth, its general principles and targets. A sample of an individual project of a future teacher's professional career is provided. Recommendations for the design of short-term career charts of a local type are formulated.