У статті проаналізовано методичну роботу з молодими учителями, її принципи та завдання у середній школі, окреслено перспективи професійного зростання освітян у просторі методичної діяльності. Доведено, що організація методичної роботи у закладі освіти удосконалює професійний рівень фахівців, готує до інноваційних підходів у викладанні предметів, фасилітованої дискусії з колегами, орієнтує на міжособистісний діалог. Форми та методи організації методичної роботи з педагогічним колективом мають бути динамічними, постійно змінюватися та оновлюватися з врахуванням сучасних освітніх вимог. Акцентовано твердження, що планування методичної роботи з молодими учителями потребує чіткої координації та послідовності їхнього розвитку методичної підготовки: мотиви, мета, завдання, зміст, форми, методи, результати роботи вчителя, самоаналіз.
The article analyzes the methodological work with young teachers, its principles and tasks in secondary school, outlines the perspectives for the professional growth of educators in the space of methodological activity. It is proved that the organization of methodical work in an educational institution improves the professional level of specialists, prepares for innovative approaches in teaching subjects, facilitated discussion with colleagues, focuses on interpersonal dialogue. Forms and methods of organizing methodical work with the teaching staff should be dynamic, constantly changing and updated taking into account modern educational requirements. The statement is emphasized that the planning of methodical work with young teachers requires a clear coordination and sequence of their development of methodical training: motives, purpose, tasks, content, forms, methods, results of the teacher’s work, self-analysis.