У статті розглядається актуальна проблема застосування культурологічного і аксіологічного підходів у професійній підготовці майбутніх викладачів вищої школи. Здійснено науковий аналіз щодо визначення базових понять дослідження та з’ясовано специфіку використання культурологічного і аксіологічного підходів у формуванні особистості майбутнього викладача у процесі професійної підготовки.
В статье рассматривается актуальная проблема использования культурологического и аксиологического подходов в профессиональной подготовке будущего преподавателя высшей школы. Проанализированы базовые понятия исследования и определена специфика использования культурологического і аксиологического подхода в формировании личности будущих преподавателей в процессе профессиональной подготовки.
In the article the issue of the day of the use of culturological and axiological approach is examined in professional preparation of future teacher of higher school. Scientific theoretic experience is analyzed relatively definition of basic terms of exploration and defined the specific of using cultural approach in professional training of future teachers.