У статті висвітлено домінантні аспекти підготовки майбутніх педагогів-бандуристів до розвитку творчого потенціалу учнів. Зазначено, що для того, щоб педагог зміг забезпечити успішний розвиток творчого потенціалу учнів у процесі бандурного музикування, йому необхідно оволодіти методикою та інноваційними технологіями бандурного музикування, основними видами бандурної техніки, вокально-інструментальними навичками для відображення художнього образу, самому вільно орієнтуватися в музично-творчому процесі, розвивати і реалізовувати свій творчий потенціал у діяльності, що передбачає активізацію інтелектуального, емоційно-почуттєвого і вольового розвитку особистості.
The article highlights the dominant aspects of training future bandura teachers to develop the creative potential of students. It is noted that in order for a teacher to be able to ensure the successful development of creative potential of students in the process of bandura music, he needs to master the methods and innovative technologies of bandura music, basic types of bandura technique, vocal and instrumental skills to reflect the artistic image. creative process, to develop and realize their creative potential in activities that involve the activation of intellectual, emotional and volitional development of the individual.