ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дубровіна, І. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-22T13:25:33Z | |
dc.date.available | 2021-03-22T13:25:33Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Дубровіна, І. В. Самоосвіта як пріоритетний напрям особисто-професійного вдосконалення педагогів-аніматорів / І. В. Дубровіна // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 75-79. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33449 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано роль самоосвіти у професійному розвитку педагогів-аніматорів та шляхи оптимізації навчально-виховного процесу в системі педагогічної освіти. У статті розкрито питання мотиваційної сфери самоосвітньої діяльності педагогів-аніматорів; охарактеризовано властивості самоосвіти, представлено складові індивідуальної програми самоосвіти педагогів для забезпечення реалізації засад безперервної освіти. Досліджено самоосвітню діяльність фахівців дозвіллєвої сфери як пріоритетний напрям особисто-професійного вдосконалення в системі педагогічної освіти. Обґрунтовано активну позицію людини як суб’єкта професійної діяльності в контексті пріоритетного напряму модернізації освітнього простору. Визначено напрямки практичного здійснення індивідуальної програми самоосвіти. | ua |
dc.description.abstract | The role of self-education in the professional development of music teachers as well as the ways to optimize the educational process in the system of pedagogical postgraduate education are analyzed. The article deals with the question of the motivational sphere of self-education of music teachers; it also describes the properties of self-education. The components of an individual program of self-education is represented to implement the principles of lifelong learning. Self-educational activities of teachers of artistic disciplines are investigated as a priority area of personal and professional development in the system of pedagogical postgraduate education. The active position of a human as a subject of professional activities in the context of the priority direction of educational space modernization is justified in the introduction. The directions of practical implementation of an individual self-education program are defined. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | індивідуально-зорієнтоване навчання | ua |
dc.subject | самоосвіта | ua |
dc.subject | самовиховання | ua |
dc.subject | самовдосконалення | ua |
dc.subject | професійна мистецька освіта | ua |
dc.subject | індивідуальна програма самоосвіти | ua |
dc.subject | мотиваційна складова | ua |
dc.subject | виконавська складова | ua |
dc.subject | individual-oriented learning | ua |
dc.subject | self-education | ua |
dc.subject | self-improvement | ua |
dc.subject | professional art education | ua |
dc.subject | individual program of self-education | ua |
dc.subject | motivational component | ua |
dc.subject | performing component | ua |
dc.subject.classification | 374.7 | ua |
dc.title | Самоосвіта як пріоритетний напрям особисто-професійного вдосконалення педагогів-аніматорів | ua |
dc.title.alternative | Self-education as a priority area of personal and professional development of animator’s | ua |
dc.type | Article | ua |