Стаття присв’ячена дослідженню життєстійкості як одному із психологінчих ресурсів особистісного розвитку студентів. Здійснено порівняльний аналіз базових характеристик життєстійкості у студентів із хронічними соматичними захворюваннями та у здорових студентів. Виявлено взаємозв’язок життєстійкості особистості із її мотиваційно-смисловими утвореннями, самоставленням та показниками психологічного благополуччя. Встановлено взаємозв'язки між окремими параметрами системи ставлень особистості прагненням будувати плани на майбутнє, наявністю цілей у майбутньому, здатністю самостійно визначати шлях власного розвитку.
Статья посвящена исследованию жизнестойкости как одному из психологических ресурсов личностного развития студентов. Осуществлен сравнительный анализ базовых характеристик жизнестойкости у студентов с хроническими соматическими заболеваниями и у здоровых студентов. Выявлена взаимосвязь жизнестойкости личности с ее мотивационно-смысловыми образованиями, самоотношением и показателями психологического благополучия. Установлены взаимосвязи между отдельными параметрами системы отношений личности и стремлением строить планы на будущее, наличием целей в будущем, способностью самостоятельно определять путь собственного развития.
The article describes the psychological basis of the hardiness of the personality. Presents a comparative analysis of the basic characteristics of hardiness students with somatic diseases and healthy students. The interrelation viability hardiness of the personality, with its motivational and sense of life orientation. The relations between the parameters of the system of personal relations: a high level of awareness of yourself, the desire to plan for the future, having goals in the future, the ability to own self-development.