В статті подано авторську концепцію внутрішньої педагогічної практики студентів старших курсів педагогічних вищих навчальних закладів. Вона створює нові, більш широкі можливості для гармонічного, поглибленного розвитку професійних вмінь, навичок та компетенцій, яких в наш час бракує випускникам університетів. Паралельно з цим застосування внутрішньої практики зменшує навантаження на професорсько-викладацький склад вищих навчальних закладів. Цей метод також може вплинути на підняття рівню індивідуальних і самостійних занять. Внтурішня практика збільшує можливості використання тьюторських технологій.
В статье представлена авторская концепция внутренней педагогической практики студентов старших курсов педагогических вузов. Она создает новые, более широкие возможности для гармоничного и углубленного развития профессиональных умений, навыков и компетенций, которых в наше время по словам выпускников университетов не хватает. Параллельно с этим применение внутренней практики уменьшает нагрузку на профессорско-преподавательский состав высших учебных заведений. Этот метод также может повлиять на повышение уровня качества и разнообразия индивидуальных и самостоятельных занятий. Внутренняя практика увеличивает возможности использования тьюторских технологий.
The article presents the author’s concept of interior teaching practice for undergraduate students of pedagogical universities. The teaching practice creates new and better opportunities for harmonious and in-depth development of professional skills and competencies which are currently in demand by the graduates. At the same time, the use of internal practice reduces the load on the faculty. This method may also affect the improvement of the quality and diversity of individual and independent studies. Interior teaching practice increases the range of applications of tutorship technologies.