У статті проаналізовано сутність стресу як психофізіологічного явища, описано його види, чинники, проаналізовано три стадії розвитку стресової реакції. Визначено, що профілактикою стресу і нервово-психічного напруження студентів у навчальній діяльності є розробка психотехнологій збереження їхнього фізичного і психологічного здоров’я.
В статье проанализированы сущность стресса как психофизиологического явления, описаны его виды, факторы, проанализированы три стадии развития стрессовой реакции. Определено, что профилактикой стресса и нервно-психического напряжения студентов в учебной деятельности является разработка психотехнологий сохранения их физического и психологического здоровья.
The article analyzes the essence of stress as a psycho-physiological phenomenon, described by its types, factors, three stages of development of the stress reaction are analyzed. It was determined that the prevention of stress and neuro-psychological stress in the students' learning activities is the development of psychotechnologies to preserve their physical and mental health.