Розглянуто систему професійної підготовки спеціалістів у галузі сучасного хореографічного мистецтва, що має бути зорієнтована на формування творчої особистості, яка прагне до самовдосконалення, хоче поглиблювати власні знання та навчати інших. Зазначено, що на сьогодні інноваційні методи викладання відіграють важливу роль у підготовці хореографів, оскільки вони позитивно впливають на прояв креативних здібностей здобувачів освіти, розвиток різних форм мислення, сприяють розширенню світогляду загалом, а також дають можливість усвідомити взаємозв’язок танцювального мистецтва з філософією, психологією, біологією та іншими науками. Вказано, що хореографія – це специфічне відображення сучасних життєвих реалій; конкретний танець – своєрідна форма гри, за допомогою якої особистість отримує можливість виражати свої почуття та емоції. Проаналізовано нові художньо-інтелектуальні, етичні та соціально культурні вимоги до реалізації освітнього потенціалу майбутніх хореографів-постановників, що зумовлені розвитком сучасного етапу хореографічної освіти. Аргументовано необхідність не тільки формування викладачем предметно-практичних вмінь здобувачів освіти, а ще й засвоєння студентами загальнотеоретичних аспектів, тобто певних законів, принципів, понять, адже своєрідний синтез знань, умінь та навичок надає можливість педагогові ефективно реалізувати професійну підготовку майбутніх хореографів, які будуть володіти відповідними компетентностями. Описано основні тенденції розвитку сучасної хореографічної освіти, яка повинна спрямовуватися на вдосконалення індивідуальних здібностей кожної особистості, з огляду на їхні фізичні та психологічні особливості. Доведено, що професійне навчання сучасної хореографії потребує вміння педагога інтегрувати свої знання під час викладання конкретних дисциплін із метою відповідного оновлення освітнього процесу.
The system of professional training of specialists in the field of modern choreographic art is considered, which should be focused on the formation of a creative personality that seeks self-improvement, wants to deepen their own knowledge and teach others. It is noted that today innovative teaching methods play an important role in the training of choreographers, as they have a positive effect on the manifestation of creative abilities of students, the development of various forms of thinking, expand the worldview in general, and provide an opportunity to understand the relationship of dance with philosophy, psychology, biology and other sciences. It is indicated that choreography is a specific reflection of modern realities of life; specific dance – a kind of game through which a person gets the opportunity to express their feelings and emotions. New artistic-intellectual, ethical and socio-cultural requirements for the realization of the educational potential of future choreographers-producers, which are conditioned by the development of the modern stage of choreographic education, are analyzed. It is argued the need not only for the teacher to form subject-practical skills of students, but also for students to master general theoretical aspects, i.e certain laws, principles, concepts, because a kind of synthesis of knowledge, skills and abilities allows teachers to effectively implement training of future choreographers relevant competencies. The main trends in the development of modern choreographic education are described, which should be aimed at improving the individual abilities of each individual, taking into account their physical and psychological characteristics. It is proved that professional training of modern choreography requires the teacher's ability to integrate their knowledge during the teaching of specific disciplines in order to properly update the educational process.